Zwanger worden en schildklier

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Evira, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gefeliciteerd Veerle, geniet er van!

2. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Veerle.
    Geniet ervan, en ik hoop dat de rest van je zwangerschap zonder complicaties verloopt!!!!!

Van de week contact gehad met de internist. En ik moest gelijk bloedprikken, dus haasten om op tijd in het ziekenhuis te zijn.
    Gisteren te horen gekregen dat alles goed is en dat ik inderdaad goed heb opgehoogd. Nu volgende maand weer prikken.

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Gefeliciteerd Veerle!! Geniet ervan, en dat het idd maar een stuk minder gecompliceerd mag zijn vanaf nu!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn Ahoeve, gelukkig zijn de waardes goed! Erg belangrijk natuurlijk.

5. MamaVlindertje

MamaVlindertje Actief lid

4 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden. Laatst de gyn gesproken en het blijft gecompliceerd, maar we worden nu extra goed in de gaten gehouden. Dus dat is wel fijn, lekker veel echo's. Al krijg ik ze niet mee naar huis. STOMME GYN! Hij krijgt ons wondertje niet mooi op de foto zegt ie.

6. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Mamavlinder@ wel jammer geen foto mee naar huis, kun je niet fototoestel meenemen en zelf foto van het beeld maken? Wij hadden met 8 weken al een mooie foto morgen 10 weken mogen we nog een keer

7. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Yes me schildklier is oké TSH 0,57 en de echo was ook goed mijn dag kan niet meer stuk

8. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Wat goed!! ;)

Trouwens ff een vraagje aan alle dames hier... Houden jullie je strikt aan de 30-minuten-na-het-innemen-van-de-thyrax-ontbijten-regel? Ik neem dat ding meestal als ik wakker word en ga me dan verder klaarmaken, douchen, make-up, etc en dan is het meestal ong 40 min tot een uurtje later dat ik ga ontbijten. Volgens mij maakte het niet zoveel uit als er iets langer tussen zit, maar wel als er korter tussen zit. Klopt dat? Wat zeggen jullie internisten daarvan?

9. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Saar langer maakt niet uit korter wel... Ik wacht soms ook langer zeker als ik misselijk ben het is belangrijk dat de tyrax binnen blijft

10. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Hartje gehoord bij de vk van de week, bloeduitslagen waren allemaal perfect ben apk zwanger goedgekeurd zoals de verloskundige het zei. Ik hoop dat het zo blijft want dan mag ik thuis bevallen. Hoe gaat het met de rest hier het is zo rustig...

11. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Geweldig he!! :)
    Hier gaat het wel. Was zo'n anderhalve week niet ziek geweest 's nachts. Baby was iets gezakt had ik het idee dus wat minder druk op m'n maag. Heerlijk kunnen slapen. Maar nu helaas weer over...
    Van zaterdag op zondag was het zo erg dat ik te moe was om er wakker van te worden, dus droomde ik dat ik moest kotsen en ondertussen kwam het er in het echt ook lekker uit terwijl ik dus nog in bed lag. Gelukkig met m'n hoofd niet naar m'n man toe, want ik had het hele bed en de vloer onder gekotst... Haha lekker hoor! Weet waar je aan begint meiden!! :p
    Afgelopen nacht ging het wel weer ok. Maar ik durf ook bijna niet meer naar bed te gaan, en durf ook niet te drinken. Daar word ik heel misselijk van.
    Dit weekend hebben we aan de babykamer gewerkt! Echt zo leuk om te doen! Z'n bedje en commode en kast staan er nu. Muren zijn klaar. Ik ben vandaag z'n spulletjes aan het wassen en ga straks lekker z'n bedje opmaken en z'n kamertje beetje aankleden. Helemaal leuk!

Hoeist met de andere meiden hier?

12. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Saar@ gaat het alweer wat beter?

Hier@ vandaag weer nieuwe bloeduitslagen binnen TSH 0,36 en FT 23 was 0,57 en 23 had 162,5 mg ga nu weer na 150 mg omdat ik boven 12 weken zit en de baby dan zelf ook schildklier heeft en omdat ik nog steeds misselijk ben en moet overgeven ben inmiddels ook 5 kilo afgevallen...

13. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    We krijgen een meisje!!!!

Hoe gaat het me de rest hier?

Deel Deze Pagina