Hoi, Nog een vraag van mij vandaag. Ik maak me ook zo gek! Ik las dat een 2e streepje ook een indroogstreepje kan zijn. Maar kunnen die ook verschijnen binnen 10 minuten? Of meteen? Misschien wel hele domme vragen maar dat vraag ik me nu eenmaal af Wie kan me wat zekerheid geven?
Geen idee..maar volgens mij is een indroogstreepje vaak later en is die ook lichter/dunner dan het "echte"streepje. Maar ben ook wel benieuwd, dus ik hoop dat iemand het juiste antwoord heeft voor je. K duim in ieder geval dat het een echt streepje is voor je!
Ik heb namelijk 4 testen gedaan vandaag. 1x matcare, daar kwam een streepje(ik weet alleen niet na hoelang ik heb gekeken) 1x apothekerstest, ook een streepje maar wel een beetje vaag. Vervolgens 2x clear Blue(niet digitaal) en daar kwam beide keren een heel vaag streepje (die een + maakt) maar wel meteen. Daarom weet ik niet wat ik moet denken
hoi als clair bleu een + op de test staat en die er binnen de tijd stond kan je ervan uit gaan je zwanger bent, kan je meschien fotos op je profiel zetten van de testen zodat we met je mee kunnen kijken? groetjes
als je foto's kan plaatsen kijken wij wel even.. maar als je overal een streepje krijgt denk ik zwanger..
'k heb geen idee hoe ik een foto op de site moet plaatsen. ik probeer het uit te legggen: De horizontale streep stond eral. Toen de test begon in te kleuren bleef er vrijwel direct een heel licht en heel dun verticaal streepje staan. Hij staat er nu nog. Alle streepjes die ik vandaag had waren allemaal licht en dun. Kunnen jullie hier wat mee?
Clear blue staat in mijn album..als t zo'n kruis is binnen de tijd dan ben je zwanger. Hoe licht ook...ten minste staat op de gebruiksaanwijzing. Groetjessss en succes, Mili
mijn test lijkt een beetje op de eerste van jou. Maar toch is het volgens mij nog een smaller streepje. Maar is bij deze test ook; een streep is een streep?
@ Knoelie: Ja volgens mij wel hoor..ten minste als ik me de gebruiksaanwijzig herinnerde stond er zo iets als: hoe licht of dun ook als er een kruis komt ben je zwanger.(ff in andere bewoording natuurlijk)[ Dus lees dat anders nog ff na...maar volgens mij is een kruis gewoon zwanger. Die eerste van mij was immers ook lichter en die van 2 dagen later was al weer donkerder... Enneh zie mn banner K duim voor je meid!
Oh heb ff gezocht op google enneh dit is de site met de gebruiksaanwijzing. http://www.efarma.nl/pages/ItemInfo.asp?ItemID=13514512 En er staat: Dusssss van mij voor jou: Een voorzichtige felicitatie..... Ik zou gewoon over paar daagjes nog es testen of ie dan duidelijker is, of ff langs de huisarts voor een bloedtest ofzo.... Haha duim duim duim Knuf, Mili
Nou, vanmorgen in alle vroegte naar de apotheek. Daar heb ik een predictortest gehaald. Er verscheen eerst niets, na ongeveer 6 minuten zag ik een heeeeeeel dun streepje. dus gewoon bijna niet te zien. Als je er zo op kijkt zie je niet veel dus.........
maare je moet toch ook kijken na ene aantal minutren, dat staat ook duidelijk in de test... volgens mij is een streepje een streeepje....
Tsja dan weet ik het ook niet, he bah wat naar die onzekerheid. Volgens de clear blue zou t wel zijn denk ik...maar bij predictor geen idee. Heb ik geen eravring mee. Maar zolang er niet staat dat het streepje wat komt even dik of dikker moet zijn dan de controle streep ben je volgens mij zwanger....
Een predictor test heeft meer HCG nodig, dus als daar dan een lijntje verschijnt kan het helemaal niet meer missen! Alvast een voorzichtige felicitatie!
Ik zou morgen gewoon weer ff en cb doen digitaal of een kruidvat test Cb normale kan wel posi testen maar indroog lijntjes ladies Maar aangezien jij eigenlijk al 5 lichte testen heb zou ik gewoon ff 1 of 2 dagen wachten Overgens is de predictor wel een test die pas heel laat posi test
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik morgen een digitale CB test ga halen. Als daar Zwanger uit komt dan ben ik overtuigd. Eerder blijkbaar niet. Ik baal ervan dat het vandaag zondag is en je niet even gewoon naar de drogist kan gaan. Maar goed morgen dus..