Hoi Linda! Jeetje meis nog steeds aan het wachten op je menstruatie. Hopen dat die snel komt hoor. Ik hoop dat je niets aan de schildklieren mankeert meid.
Hoi ! Klopt ik mocht voor de zomer stoppen met de medicatie. Maar ik lees hier dat de meeste meiden last hebben van een te langzaam werkend schildklier, die van mij werkt te snel, misschien dat het daaraan ligt? En ook omdat mijn schildklier helemaal stabiel was, de internist was heel tevreden en toen mocht ik stoppen. Helaas werkt deze nu weer te snel, en moest ik weer beginnen met PTU slikken. Overmorgen heb ik weer een afspraak staan en hoop ik dat de uitslag goed is. Voel me wel heel goed tot dusver. Heel veel sterkte en ook voor de andere meiden, hoop dat desondanks de schildklier problemen we allemaal zwanger worden van gezonde kind(eren)! Liefs Bloempje
Hi Ladies, Ik heb de uitslag binnen en alles is prima in orde! Gelukkig zeg! Helaas krijg ik niets om het op te wekken, want hier zitten bepaalde hormonen in die weer niet bevoordelijk zijn voor het zwanger worden.. Nog even het wachtbankje op dus, maar dan wel met een gerust hart! Ben blij! Nu nog ongesteld worden!
Gelukkig dat er niks mis is met je schildklier. Ik hoop dat je snel de op bezoek krijgt zodat je snel verder kunt. Succes. Liefs wolly
Gelukkig maar, dat is een goed nieuws. Huh maar die hormonen zijn toch zo je lichaam uit? Ik ken iemand die ook pilletjes kreeg om de menstruatie op te wekken, die werd direct zwanger erna. Maar ja de dokter weet wel wat die doet! Hoop dat je gauw ongesteld word dan kun je beginnen met een schone lei. Succes meid.
Tja, dat dacht ik ook.. Maar hij zal het wel weten! Maar ik denk dat jouw vriendin pillen kreeg om de eisprong op gang te brengen? Dat mag pas als je geen eisprong hebt volgens mij.. Maargoed, ik ga aan de monnikspeper en hopen gewoon dat dat helpt! Ben ik elk geval blij dat ik in orde ben! We gaan voor een vruchtbaar 2008 dames!
Ik heb zelf al tig keren de opwekkers gekregen maar volgens mij kan het geen kwaad hoor. Als de ongi niet wil komen dan moet je wel, anders kun je heel lang wachten. Maar heel veel succes meid ik hoop dat de ongi snel doorbreekt voor jou zodat jullie ook verder kunnen. Liefs wolly
Je leven lang zit je er aan vast als je een te traag werkende schildklier hebt in ieder geval. Thyrax is het schildklier hormoon wat je schildklier zelf niet meer of niet meer voldoende aanmaakt. Daar kom je echt niet meer vanaf sterker nog wanneer je weet dat je zwanger bent moet je meer gaan slikken. Je kindje is voor de helft afhankelijk van jou schildklierhormoon. Knuffie
Hallo Dames, Ik zelf zit ook met een schildklier die iets te langzaam werkt volgens de internist. Sins december 2007 slik ik thyrax 0,025 mg. Eind januari moest ik weer opnieuw bloed prikken en een week later kreeg ik te horen dat het wel iets geholpen heeft maar niet veel. Vanaf die dag moest ik 0,050 mg gaan slikken. Eind maart mag ik weer bloedprikken en dan krijg ik weer te horen of het nu wel goed heeft geholpen. Hoop het val wel natuurlijk. Mijn ongesteldheid kwamen altijd tussen de 6 en 8 weken. De laaste keer was het na 5 weken en een week daar voor krijg ik klachten, last van mijn borsten, krampen in mijn buik... Dat heb ik al weer een lange tijd niet gehad. Het gaat volgens mij wel de goede kant op, maar het duurt zo lang... :x Af en toe word ik er gek van. Wachten wachten wachten... Hopen dat 2008 ons jaar mag gaan worden. Groetjes, Wendy