Hee hallo ben ik weer.. Nog een paar dagen en dan? Ongi of zwanger..? Pffffft wat voel ik weer veel... Pijnlijke zware boobies..( zoals elke maand) maar nu heb ik ook een posi ovu test gehad en daarna flnk doorgeklust. Nu voel ik al een week steken in mijn linker lies vooral.. Last van mijn onderrug en mijn eetlust is ook wat veranderd.. Lijkt echt een steen op mijn maag te liggen. Vanaf vandaag ook een soort spierpijn in mijn inderbuik.. Zou het nu eindelijk zo ver zijn???? Duimen jullie mee?
Hahahaha herkenbaar... Ik mag ook vrijdag testen.. Tenzij er een ongi roet in het eten komt gooien Duim voor ons allebei voor een positieve test!
Jaaa duim duim duim hihihi ik wil ut zoo graag! Vriendinnetje van me is net bevallen van een heel klein meisje! ( lees 45 cm....) ze is echt een dotje! Dan gaat het nog meer kriebelen
Ja dat geloof ik.. Pffff ik wil ook zoooooo graag! Dat eeuwige wachten is wel frustrerend.. Maar is ook eigenbelang, vroeg negatief testen is nog veel frustrerender
Herkenbaar, hier ook al sinds vorige week donderdag elke keer steekjes en druk linksonder in mijn buik. Ik duim voor je!!!
Ja witvloed! Weet niet of ik t zo kan noemen maar me afscheiding is wel anders! Mijn stoelgang is ook aqnders.. pfff hoop t zo! Duim ook voor de andere dames hier hoor!!!
Ik mag ook vrijdag testen.... Als donderdag ongi mag wegblijven! Spannend.... duim voor jullie dames!!
Hier ook vol spanning. Komend weekend testen als er nog geen ongi is! Denk zaterdag. Hopelijk zijn er wat positieve testen bij.
spannend maar je lichaam kan je ook elke maand voor de gek houden ben ik achter gekomen ik hoop voor je dat je posi test hebt natuurlijk ...ik zit momenteel ook op het wachtbankje !!!
Ik ben ook heel bang dat mijn lichaam deze ronde een loopje met me neemt.. Dus ik probeer geduld te hebben, liever teleurstelling van rode duivels dan van witte testen... Pfffff!