Gelijk vruchtbaar na implanon?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MotherOfAnAngel, 8 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Hoi hoi allemaal.
    Alvast sorry als dit meer keer geplAatst Is, ben nieuw op dit forum moet het nog even onder de knie krijgen :)
    31 augustus 2017 is mijn implanon er na exact 2 jaar uitgehaald.
    Nu sinds 1 september krampen alsof je ongesteld Wordt maar eigenlijk geen bloedverlies...
    Een heel klein mini veegje bruine spotting gehad 2dagen (zo weinig dat het er niet uit komt en geen inlegkruisjes nodig gehad)
    Nu sinds een 4 dagen na de verwijdering veel rekbaar eiwitachtig slijm wat normaal vruchtbaar slijm zou zijn
    Het is doorzichtig en echt net eiwit van een rauw ei, ook zit mijn baarmoedermond hoog en voelt zacht aan wat normaal lager en harder aanvoelt
    Kan je een eisprong krijgen vlak na het verwijderen van de implanon of kort erna zonder eerst ongesteld te worden ?
    De krampen zijn na aantal dagen weg...
    Maar kan je dus direct zwanger worden en een eisprong krijgen nog voor je eigenlijkeerst ongesteld word na de anticonceptie???
    Ik ben eerder zwanger geweest (helaas miskraam en daarna besloten om een tijdje anticonceptie te gebruiken, de implanon dus...)
    en ken mijn lichaam redelijk , ik heb nooit rekbaar slijm gehad behalve rond de eisprong..
    Tijdens de implanon ben ik eigenlijk nooit ongesteld geworden , soms een dagje wat spotting.
    1 a 2 weken voor de verwijdering wel een paar dagen licht ongesteld geweest..
    We zijn er helemaal klaar voor om voor ons eerste kindje te gaan En ik weet dat mijn lichaam weer even de boel moet herpakken.
    Maarja het is zo spannend Allemaal!
     
  2. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Technisch gezien ben je na het verwijderen vd implanon meteen vruchtbaar, maar de meesten hebben even nodig voordat het lichaam zijn eigen cyclus weer heeft opgepakt.

    De eisprong komt altijd voor de menstruatie, dus ja je kunt al zwanger zijn voordat je je eerste natuurlijke menstruatie gehad hebt.
     
  3. Albey

    Albey Nieuw lid

    22 sep 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hooi
    We hebben de implanon ongeveer tegelijk verwijdert heb hem sept'15 laten plaatsen en afgelopen juli laten verwijderen. In de maand augustus perfect op de 17e ongi geworden en deze september dus niet. Morgen ben ik een week overtijd maar durf het niet echt aan om een test te doen ban voor de teleurstelling omdat ik weet dat een lichaam moet ontpillen al zei mijn ha wel dat ik direct vruchtbaar ben.
    Morgen heb ik voor mezelf een deadline getrokken en dan tog maar een test doen.
    Ik heb wel kraampjes in Mn baarmoeder en rond de lies aan de rechterkant vooral.
     

Deel Deze Pagina