hoe lang wachten na

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ikikik, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikikik

ikikik Lid

16 feb 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 31, en heb een kind van 10,en bezig om zwanger te worden ,mei 2010 ben ik zwanger geworden,maar helaas een bbz , net bezig om te beginnen met onderzoeken,en mijn gyneogolog heeft gezegt dus je moet nog een jaar wachten want je kan op een normale manier zwanger worden,en mijn vraag is ik heb in mei 2010 zwanger geraakt ,en in jully geopereert aan de bbz, kan ik voor april een aspraak maken,voor april,wandt ik kan niet meer wachten,of is te vroeg ,en hoe lang moet ik wachten voor iui of ivf ,

2. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hoi,

Je komt niet zomaar voor IUI of IVF/ICSI in aanmerking. Je kunt wel proberen of je verwijzing krijgt naar de gynaecoloog, maar die zal eerst het één en ander vragen en mogelijk uit willen zoeken (hormonen man/vrouw, samenlevingstest (mogelijk), zaadonderzoek, etc.).

Hoeveel weken moest je wachten om te proberen zwanger te raken na je operatie aan je bbz? Als je namelijk in juli geopereerd bent en je moest zeg maar 2 maanden wachten met zwanger proberen te raken, ben je nu 5 a 6 maanden bezig om zwanger te worden.

Ik zou proberen of je verwijzing krijgt, zodat je met de gyn kunt overleggen hoe en wat.

Succes.
    Jille

3. ikikik

ikikik Lid

16 feb 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    na de operatie , gyn heeft gezegt ik kan direct beginnen na de bloeding ,de bloeding is 3 weken geduurd na de operatie,dus ik moet mei , of jully tellen ,wand in mei ben ik zwanger geraakt.

4. ikikik

ikikik Lid

16 feb 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gehoord van een prive kliniek in wirdum ,maar ik heb de side niet ,ik wil graag de bedragen horen voor een ui of ivf.

5. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    IUI, IVF en ICSI wordt vergoed vanuit de zorgverzekering. IUI weet ik niet hoeveel keer, maar IVF en ICSI 3 keer. Met Wirdum ben ik niet bekend, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Deel Deze Pagina