Problemen met zwanger worden na keizersnede

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IreneH, 19 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,

Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met het zwanger worden na een keizersnede en dan vooral doordat littekenweefsel ontstaan is (een zogenaamde 'nishe')??

Ik was binnen 2 maanden zwanger van mijn zoontje dus dat ging erg rap. Na 9 maanden gingen we voor de 2e en vervolgens was ik na 4 maanden wederom zwanger. Helaas werd dit een miskraam. Daarna is het niet meer gelukt....en zijn we nu 2 jaar verder....
    Eitjes zat, regelmatige cyclus, 94 miljoen zaadcellen :) ....dus wat is het probleem zou je denken?? Inmiddels tikt mijn klokje HEEL erg hard, ben inmiddels 39...

De gyn gaf aan dat er nog weinig bekend is over de mogelijke gevolgen van een keizersnede/nishe. Ze zijn volop onderzoek aan het doen, maar ja daar heb ik nu niks aan!

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!!

Groetjes Irene

-mama van Mathijn, 26-09-2006-

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,
    ik heb van me jongste dochter een keizersnede gehad en na ongeveer anderhalf jaar wilden mn ex en ik toch graag nog een kindje dit was vrij snel raak maar dit werd uiteindelijk ook een keizersnede nu proberen mn vriend en ik alweer bijna een jaar om zwanger te raken heb inmiddels 3 vmk achter de rug en loop nu bij de gyn voor wat onderzoeken (chromosomen enz) ik kan dus verder niet echt zeggen hoe of wat alleen dat ik na de keizersnede van mn jongste dochter vrij snel zwanger raakte van mn zoontje maar ik heb geen idee hoe groot de invloed is van een keizersnede op een volgende zwangerschap.

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    hallo

ik heb in 2005 ook een keizersnede gehad, daarna niet meer aan pil gegaan
    2007 ook gestopt met condoom en nu nog niet zwanger

net toevallig bij huisarts geweest en die zei dat het geen probleem zou zijn met zwanger worden en voor volgende zwangerschap

??

4. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    bijna 5 jaar geleden een keizersnee gehad
    ben daarna 3 maand aan de pil geweest weer gestopt omdat het niet wou en ook dat we een 2de wouden we zijn nu nog bezig
    we hebben nu wel allerlei onderzoeken gehad waren goed
    gisteren hsg onderzoek gehad gaan ze de boel doorspoelen
    nu maar hopen dat het nu wel lukt met onze 2de wonder

Deel Deze Pagina