Ik ben 18 april 2012 gestopt met de pil. mijn onttrekkingsbloeding duurde tot 23 april. Ruim anderhalve week later kreeg ik pijn in mijn buik aan de linkerkant ter hoogte van mijn navel en iets daaronder. en werden mijn tepels pijnlijk. Dit alles duurde hooguit 3 dagen. nu is heb ik nergens meer last van. Is dit mijn eisprong geweest of is dit ontpillen. Heb nergens last van na die 2 a 3 dagen en mijn ongesteldheid moet voor de 1e x nog verschijnen, maar dit zou ook pas rond volgende week moeten zijn als ik een gemiddelde cycles (28 dagen) aanhoud. hopelijk kan iemand me er meer over vertellen.
Het is denk ik moeilijk te zeggen, kan beide zijn geweest. Als je nou ongeveer 14 dagen na die verschijnselen ongi wordt is het waarschijnlijk je eisprong geweest, maar goed daar heb je nu natuurlijk niks aan.. Ik had half april ook zo'n verschijnselen, dacht dat t mn ei was..eind april ongi krampen, maar menstruatie kwam pas half mei..dus is eind april ei geweest, en half april iets van t ontpillen oid.. geen touw aan vast te knopen dus!! Succes!!
hmmm, was er al bang voor. Maar ik heb er dan ook totaal nog geen verstand van. Ik heb 2 zussen met kinderen, maar aan hen kan ik niets vragen, omdat we het nog even geheim willen houden. Familie en vrienden zijn eindelijk na jaren zeuren opgehouden met vragen wanneer wij nou ook eens aan kinderen begonnen. Voor ons wel erg leuk, want als het zover is verwacht niemand het. Maar ja, dan is alles wel erg nieuw en niemand aan wie je dingen kunt vragen zonder argwaan te wekken.
Hoi, ik heb 10 april m'n laatste pil geslikt. 12de ontrekkingsbloeding. Ik ben inmiddels na 31 dagen weer ongi geworden en zit nu net in ronde 2. Ik heb ook die steekjes en pijntjes gevoeld, zelfs halverwege inimini beetje bloedverlies.. maar al m'n ovutesten waren negatief, dus vraag me af of ik wel een eisprong heb gehad. Denk dat het ontpillen was. En jij, al je eerste ongi gehad? We zitten zo ong. in hetzelfde schuitje.. Gr Y.
Ik kan ook bij jullie aansluiten. Ben na het stoppen van de pil na 4 weken ongesteld geworden. Na 2weken wrs mijn eisprong gevoelt. Nu zit ik nog steeds te wachten op ongi. Heb al 4negatieve testen. Wachten wachten wachten
Dat is het allerergste! op een gegeven moment heb je gewoon zoiets van, doe dan maar gewoon ongi, weet ik waar ik aan toe ben en nieuwe ronde nieuwe kansen maar dat wachten is erg!! en dan zitten wij pas in ronde 2...
Ik begrijp hem even niet.. je slikt toch je laatste pil, dan onttrekkingsbloeding (in wat wat normaal de stopweek van de pil zou zijn) en je begint niet meer met slikken, als je dan 4 weken later pas weer ongi wordt waren die 4 weken je eerste ronde toch? Of zit ik nu weer te klazen?
bij mij nog geen ongesteldheid gezien. zou ook al wel vroeg zijn, maar je weet maar nooit. Eigenlijk zie ik hem ook liever niet. Ik ben vanaf mijn 10e al aan de pil en ben er nu 18 jaar later pas mee gestopt, ik heb dus totaal geen idee meer hoe mijn cycles was. ach we zien wel. nog even afwachten.
@y87 ik tel die 4 weken niet mee voor ronde 1. We hebben toen bijna niks gedaan, omdat we aan het wachten waren op de eerste ongi. Nu vanaf die ongi zijn we bewust gaan klussen. Snap je? Nu dag 37 en geen positieve test of ongi. Misschien komt de ongi binnenkort.