hej allemaal... ff een vraagje.. ik wordt altijd op dezelfde dag ongesteld..( had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden) ben aan de pil..maar ben et nog steeds niet..en ook niks wat wijst op ongesteldheid...:S wat moet ik nu doen? hoe groot is de kans dat ik zwanger ben??/ laat me weten... Xx mij
Kan ook door stress komen... maar een testje lijkt me wel verstandig.. Je kunt gewoon testen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden.. succes ermee!!
Als je andere klachten hebt die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen, dan zou ik vooral even testen! Succes!
ik heb getest...... en binnen 30 seconden stonden er 2 donkerpaarse strepen in mn venstertje..( had zo'n test van de kruidvat, 2 voor 5 euro) die zijn wel betrouwbaar toch??? bedoel 2 donkere strepen dat is gewoon zwanger toch??? Im in shock...maar heeeeeel blij
Lieve mensen allemaal,, dankjewel voor de reacties.. Ik zal proberen weer wat actiever te worden..heb et mn ouders verteld ook... voelt ook goed om dat gedaan te hebben.. Ze waren net als ik wel verbaasd (ik was echt in shock!) maar ze reageerden goed...tis niet de 1e keer...maar goed...ze reageerden goed