Hi! Wij zijn nu meer dan een jaar aan het proberen om een (eerste) kindje te krijgen. Vandaag had ik ongesteld moeten worden. Tot nu toe nog niks te bekennen! Ik wil nog een weekje wachten met testen, omdat ik hierin het afgelopen jaar al veel teleurgesteld ben. Ik ben zo'n anderhalve week geleden één dag erg misselijk geweest, hierbij ook moeten overgeven. Dit was na deze dag ook weer helemaal over. Verder het ik wat steekjes in mijn onderbuik gevoeld, heb ik erg veel puistjes op mijn gezicht (wat ik normaal nooit heb) en pijnlijk tandvlees. Zijn dit symptomen die iemand herkent? Groetjes
Ik zou gewoon een test doen je houdt het echt niet uit om een week niet te testen en als vandaag je nod is en je bent zwanger zou er wel eens streepje staan . En als je niet zwanger bent wil je dat ook weten toch maar dat zou ik doen. Ben benieuwd!
Ja klopt ook! Word gewoon liever ongesteld dan dat ik zo'n rottige negatieve test in handen heb. Denk dat ik nog een paar dagen wacht, en dan een test er tegenaan gooi!
Ik durf niet zo goed te testen, haha. Bang voor de teleurstelling! Ik haal er gewoon geen in huis, dan is de drang ook minder groot. Ik zie dat jij ook pas zwanger bent. Gefeliciteerd!! Wat waren jouw eerste symptomen?
En hoe is het? Ik wilde even zeggen dat ik al 2x pas na Nod positief testte dus zolang je niet ongi bent, kan het nog steeds Wel een regelmatige cyclus?
Nog niet ongesteld! Ik ga morgenvroeg een test doen. Dan zit ik 3 dagen na nod spannend! Mijn cyclus is 28-30 dagen, met een keer een uitschieter van 37 dagen na een miskraam. Wat waren jouw eerste symptomen?
Ben benieuwd! Word hopelijk een dikke streep! Symptomen wil niet altijd wat zeggen bij mijn zoontje weinig last gehad en met mijn miskraam voelde het precies hetzelfde. Nu weer zwanger Rn natuurlijk voel je je af en toen misselijk of moe maar dat heb ik ook als ik niet zwanger ben. Moeder zijn en worden is altijd spannend. De zwangerschap is pas zorgeloos als de kleine eindelijk op je buik ligt en dan beginnen alle nieuwe zorgen Hahaha
Haha ja daar heb je gelijk in! Ik had t allemaal wel wat anders voorgesteld, het hele zwanger worden. Na 13 maanden word je wel erg ongeduldig
Bij mijn oudste voelde ik weinig, vooral een voorgevoel pas later wat klachten zoals weinig eetlust/ pijnlijke borsten bij de jongste, wist ik het ook al een week voor de test haha maar toen waren mijn borsten al gegroeid!
Ik snap je helemaal Kwis! Hier bij de vorige 3 jaar moeten wachten, ik ben zo bang dat dat nu weer zo is! Maar hopelijk ben je zwanger en hoef jij dat niet mee te maken Heb je nog getest?
Sorry ik las verkeerd! Ik dacht dat je laatste bericht van gisteren was haha! Hopelijk morgen een positieve test
We wilden juist net het traject in gaan maar bleek toen zwanger. Nu wel in het ziekenhuis geweest maar alles blijkt in orde te zijn.
Ik ben heel benieuwd naar je test morgen meis! Hoop dat je vette positieve test in je handen mag hebben
Jaaaaaa vanochtend getest en er stond zwanger 1-2! Jeeeej! Is het normaal dat er met ongeveer 16dpo 1-2 weken staat?
Gefeliciteerd!! Ja dat is heel normaal, als je de bijsluiter leest zie je dat het overeenkomst met 4-5 weken zwanger
Jaa wat leuk! Zie je nu begint hetvolgende stressen Haha! Probeer te genieten ik weet hoe moeilijk het is. Gefeliciteerd samen!