Lieve meiden, Na een jaar proberen was ik eindelijk een week overtijd! 6 testen gedaan, waarvan er uiteindelijk 1 positief was! Helemaal happy en mijn temp bleef ook hoog!! Vervolgens deed ik er voor de zekerheid een dag later nog 1, negatief.. Vandaag bij de huisarts geweest, ook daar was de test negatief. Het lijkt wel alsof er daar iets in de lucht hangt, want vervolgens kom ik thuis en was mijn temp opeens bijna een punt gezakt en ben ik alsnog ongesteld geworden Na 1 jaar, eindelijk een week overtijd en weer een teleurstelling.. Zo blij waren wij en dat wordt dan in een klap weer de grond ingeboord. Maandag eerste afspraak bij medisch centrum kinderwens. Ik hoop dat het echt een keer gaat lukken, want dit sloopt ons emotioneel echt te veel.. We wisten al precies hoe we het iedereen gingen vertellen, wat voor babykamer het zou worden en zelfs hoe ons kindje zou gaan heten..
Dikke knuf.... know the feeling alleen wascik 7 weken zwanger en ruim 3 jaar bezig. Het is en blijft moeilijk en oneerlijk. onwijs dikke knuf!
Ik loop nu in ziekenhuis bij gyn. Ik weet niet of dit precies hetzelfde gaat als bij mck maar de eerste afspraak is meestal intake. Ze gaan een hoop vragen stellen en je krijgt waarschijnlijk een inwendige echo. Daarbij moest ik de eerstvolgende cyclus 2 keer bloedprikken om hormoonwaardes te controleren. Mijn vriend kreeg een sperma onderzoek. En nu is het voor mij wachten op de uitslag. Dus niks om zenuwachtig voor te zijn. Ik ben eigenlijk blij dat ik de stap genomen heb om naar de huisarts te gaan. Eindelijk ging er wat gebeuren voor mijn gevoel. Heel veel succes en kop op. Laat je weten hoe het gegaan is? Liefs