Zwanger (worden) en vasten? (Ramadan)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ghurabaa, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Israe

Israe Niet meer actief

Oké helder

2. HOG

HOG Niet meer actief

Ik ga dit jaar zelf niet vasten, mijn verloskundige heeft het in mijn geval ook afgeraden. Ik stuur in plaats daarvan geld naar mijn geboorteland zodat de armen daar gevoed kunnen worden :)

Fijne Ramadan toegewenst alvast!

3. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    @israe:
    Dank je wel zuster! Mijn eerste afspraak is (pas) 1 sept...dus dan is de Ramadan al even bezig. Maar ik denk dat ze het ook afraden, dat was tijdens mijn vorige zwangerschap ook,
    toen heb ik overigens wel een aantal dagen meegevast maar i.v.m. mijn lage bloeddruk en knallende hoofdpijn ben ik toen gestopt.

Ik ben in ieder geval van plan om zoveel mogelijk de Koran te lezen met de wil van Allah.

Ms M.: Gefeliciteerd met je zwangerschap en super dat je al geld hebt overgemaakt!!!

Liefs,

4. Doodah

Doodah Lid

27 jul 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL

Als je zwanger bent en je vast de maand Ramadaan niet, moet je het op een later tijdstip wanneer je dat wel kunt, gaan vasten. Dus geen geld erover betalen, je moet het inhalen. (wintermaanden zijn daar een perfecte oplossing voor)

5. lsk

lsk Lid

4 aug 2010
    15
    0
    0
    Utrecht
    Als je zwanger bent hoef je niet te vasten, als je ongesteld ben hoef dat ook niet maar moet je het wel later inhalen. en oudere mensen die ziek en zwak zijn hoeven ook niet te vasten. :)

Deel Deze Pagina