hallo, ik heb gisteren een test gedaan, ikvoelde me raar, moe en warm en koud, beetje grieperig. De vorige zwangerschap (missed abortion) had ikdie symptomen ook dus vond ik het nog eens spannend een test te doen. Weliswaar te vroeg maar ja, licht positief. Wie heeft dit ook gedaan en bleek dan later echt zwanger te zijn?
ik heb 4 dagen voor mijn nod een test gedaan en ja hoor 2 strepen ik heb er na mijn nod nog een stel gedaan om het echt te geloven en ik was zwanger van Belle
Pucci als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Je zegt getest te hebben voor je overtijd was, maar je hebt een banner van 5 weken, klopt het dan wel?
ik had vorige maand 1 dag voor NOD getest en had 2 streepjes, helemaal gelukkig natuurlijk, alleen is het bij mij niet goed gegaan. ik werd 3 dagen later toch ongesteld. dus ik zal echt nooit meer voor mijn NOD testen. de teleurstelling is dan zo groot. als je zwanger bent dan blijft het toch zitten en maakt die paar dagen wachten ook niks meer uit. ik heb er wel van geleerd, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou niet goed gaat. ik wil alleen aangeven dat het dan nog niet zeker is dat je dan niet ongesteld kunt worden. maar.....gefeliciteerd. mejon
ik heb ook voor mijn echte duidelijke NOD getest. Had namelijk gemiddeld een cyclus van 31 dagen, maar heb getest op de 28e dag, omdat ik ook wel eens na 28 dagen ongesteld werd...
Heb ook op een vrijdag getest, terwijl ik niet eerder dan maandag of dinsdag daarna ongesteld zou moeten worden, die test was ook positief. Het tweede streepje was na een paar uur wel helemaal verdwenen...