11 dagen overtijd en negatieve uitslag!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mop0201, May 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    Hoi,

Ik ben 11 dagen over tijd en heb al 2x een negatieve test gehad!
    Wie herkent dit?

Groetjes Mop

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    welke ronde zit je?

3. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

Dec 5, 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi hoi,

Ik ben weleens 1,5 maand overtijd geweest. Bleek dat ik schijnzwanger was. Toen ik het geestelijk eenmaal losliet dat ik zwanger was werd ik ongesteld...

Maar misschien heb je ook gewoon te weinig hcg in je bloed. Ik zou dan toch even een bloedtest laten doen bij de huisarts.

Succes!

Daphne

4. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    Ik ben al met de pil gestopt vorig jaar februari! Ik ben nog nooit te laat geweest, ben altijd op dag 27 of 28 ongesteld, dus toen ik overtijd was, was ik al heel blij, maar nu weet ik niet wat ik moet denken! het is moeilijk en zeker omdat we al zo lang willen!

5. Mama D

Mama D Lid

Mar 10, 2008
    10
    0
    0
    Ik had afgelopen ma/di ongesteld moeten worden, maar ook nog niks, nu heb ik wel een klein beetje een onregelmatige cyclus... Durf haast niet meer te hopen, heb op ma meteen een test gedaan... maar dat was misschien sowieso aan de vroege kant. Nu zit ik dus al 3 dagen te hopen en te wachten en durf ik niet meer te testen...

6. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    Ik ben ook bang voor teleurstelling, wil gewoon duidelijkheid! Hoe lang probeer jij al zwanger te worden?

7. Mama D

Mama D Lid

Mar 10, 2008
    10
    0
    0
    Ben ongeveer november 2007 gestopt met de pil, ivm verhuizing waren we toen nog niet zo fanatiek, maar sinds jan. dit jaar houd ik het echt bij, zeg maar. En aangezien ik altijd zo ongeduldig ben, wil ik zo graag een pos. test. Er zijn ook nog eens zoveel dames in mijn omg. zwanger. collega's, vriendinnen, familie. Het kon wel besmettelijk zijn, maar alleen ik krijg het niet, haha.

8. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    bij mij is ook iedereen om me heen zwanger, maar het virus is bij mij ook niet over geslagen! Jammer hoor!

Maar ja wat kunnen we er aan doen! ga toch morgen testen!

9. Mama D

Mama D Lid

Mar 10, 2008
    10
    0
    0
    Ik durf niet zo goed meer te testen, ben veel te bang dat het weer negatief is. Ik wacht denk ik nog even tot zaterdag of volgende week maandag. Zit nu op 31 dagen en mijn langste cyclus was 32 dus wie weet, word ik morgen wel ongesteld... Dus ik heb mezelf voorgenomen om maar niet weer te vroeg blij te zijn! En heb het ook nog met niemand er over gehad, behalve hier op het forum dan...
    Maar laat maar even weten hoe de uitslag van jouw test is. Ik zal voor je duimen.

10. happybest

happybest Bekend lid

Feb 18, 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hi,

Hier nog zo één. Ik heb ook al twee negatieve testen gehad, terwijl ik nooit een langere cyclus had dan 33dagen. Daar ga ik ook steeds vanuit. Ik heb nu wat langer gewacht en zal in ieder geval zaterdag testen voor de derde keer. En zoals ze hier op de site zeggen; geen bloed geeft moed haha! Sterkte met wachten allemaal!

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou hier nog zo een ik heb een week terug voor het laatst getest die was nega.bel je naar de ha mag niet komen!ik wil duidelijkheid.geef mij dat maar bloed hoor ;) dat is fijner al dit wachten!
    het rare is toe in ongi moest worden had ik alle kwaaltjes buikpuin last van me rug.alles wat ik heb als ik ongi moet worden dit hield ook de 4 dagen aan maar het zette niet door!

12. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    Ik zie het al, ik ben duidelijk niet de enige!

Ik ga morgen testen, heb dan weer 5 dagen gewacht! en de dagen duren lang zo!

Ik heb het wel tegen een vriendin van mij gezegd en die had bij de 1e ook 2 negatieve testen, dus ik weet dat het wel kan, maar je verwacht het niet he?

:rolleyes:

13. tibisai

tibisai Actief lid

Apr 7, 2008
    145
    0
    0
    Leerkracht
    Belgie
    Hey Mop0201

Het kan zo zijn dat je misschien een latere menstrubatie zal krijgen.

Ik ben zelf ook overtijd 16 dagen, en heb al een stuk of 3 x getest,
    maar helaas was het telkens negatief.

Zelf denk ik, als je in je gedachtes gaat nemen dat je zwanger zal zijn of zwanger wilt zijn, dat het uiteindelijk een harde tegenslag zal zijn.

Ik zou bij 20 dagen overtijd tog even langs je huisarts gaan.

ben ik namelijk ook wel ff van plan

14. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Nou ik kom mij hier ook maar even melden, want hier zelfde verhaal. SInds de bevalling van mijn dochter in september altijd en nette cyclus van 34 dagen. Kon er echt mijn klok op gelijk zetten als ik 's ochtends op stond. Maar deze maand (2de ronde voor een tweede) nu al 3 dagen overtijd en niets dat erop wijst dat ik ongesteld ga worden. Integendeel, ik was gisteren een hele dag vreselijk misselijk en het enige wat ik heb ik ongelooflijk veel wit slijm verlies. Zo lijkt het iedere keer dat ik ongesteld ben en dat loop ik naar de wc, is het weer van dat wit slijm.

Gisteren getest maar negatiever kan haast niet. Ik weet het dus ook allemaal even niet...

15. Mama D

Mama D Lid

Mar 10, 2008
    10
    0
    0
    Dat witte slijm herken ik. Denk ook elke keer weer dat ik ongesteld ben, dus snel naar de wc, maar idd alleen maar dat witte slijm. Ik vroeg mij al af of ik daar de enige in was, en wat het precies betekent, ik heb geen idee, maar goed... ik ben in ieder geval niet alleen, haha.

16. mona23

mona23 Niet meer actief

van dat slijm heb ik ook last, wat het betekend? Geen idee? Hopelijk is het positief... haha ;)

17. tibisai

tibisai Actief lid

Apr 7, 2008
    145
    0
    0
    Leerkracht
    Belgie
    Nou betreft dat witte slijm, het zelfde geval hier.
    Maar toevalig was ik gister nacht tot laat op en aan het surfen,
    zag ik ergens op een site dat het te maken had met een vrtutbaarheid gedoe.

tja ik was ook half slaaperig hoe hard ik het probeerde te begrijpen "de tekst " drong het maar niet tot me door.

18. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Tja de slijm is bij mij het enige wat mij echt doet twijfelen dat het misschien toch is. Want bij mijn dochtertje had ik heel weinig klachten alleen dat slijm. Voor NOD was dat krijtachtig wit en na NOD (maar toen wel snel een positieve test) werd het echt van de 'natte' slijm. En nu heb ik dat ook alleen die positieve test blijft uit. Over een paar dagen nog maar eens proberen... Wil het nu onderhand wel eens weten, al was het maar om te weten of ik nu dat wijntje mag drinken... Nu dus maar niet doen voor het geval dat!

19. teddybeer

teddybeer Nieuw lid

May 24, 2008
    1
    0
    0
    huismama
    flevoland
    nou ik ben er dus ook zo een ,mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 14 april. heb afgelopen woensdag een test gedaan en die was duidelijk negatief .heb toch de volgende dag de huisarts maar ff gebeld om te vragen wat ik moest doen.ik moet een weekje wachten en dan nog een keer een test doen .maar ben misselijk smorgens ,
    heb hele gevoelige borsten ,en moet ook best veel naar de wc .dus moet nog ff afwachten

20. Mar001

Mar001 Actief lid

Nov 25, 2007
    148
    0
    0
    Hoi meiden,

Als je het idee hebt dat je misschien toch zwanger bent zou ik een afspraak maken bij de huisarts.
    Mijn zus heeft dit ook gehad. 3 testen gedaan, alle nega. Menstruatie bleef uit (normaal altijd netjes op tijd) en af en toe misselijk. Toch maar naar de ha gegaan. Die heeft toen een inwendig onderzoek gedaan en zei toen aan de bloedvaatjes te zien ben je hartstikke zwanger. Toen bloed afgenomen en ze bleek idd zwanger.

Dus zo zie je maar weer, soms zegt een test niet de waarheid... :D
    Hoop voor jullie dat het raak is!

Groetjes,
    Mar

Share This Page