Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier op dit forum, dus ben erg benieuwd naar de reacties e.d. Mijn man en ik hebben een aantal keer sex gehad tijdens mijn vruchtbare periode en ik ben zó ontzettend benieuwd of ik zwanger ben! Ik heb nog nooit de pil o.i.d. gebruikt, dus ontpillen is er gelukkig niet bij. Daarom hoop ik stiekem een beetje dat het de eerste ronde al gelijk raak is..! Aankomende vrijdag zou ik ongesteld moeten worden. Ik zit vandaag overigens op dag 24 van mijn cyclus, die normaal 28 dagen duurt. Vanaf afgelopen donderdag heb ik last van allerlei dingetjes, die zouden kunnen duiden op een zwangerschap. Maar ik ben zó bang dat ik mezelf voor de gek hou en dat het allemaal tussen mijn oren zit! De symptomen vanaf donderdag; - Veel kramp, eigenlijk de hele dag door. Ook steken naar mn vagina, in mn liezen. En een soort van continue druk/bal onder m'n navel. - Winderig en boeren laten - Gevoelige borsten en op beide borsten een zichtbare ader - Branderig gevoel in m'n slokdarm - Vieze smaak in m'n mond en veel speeksel - De dag door op het ene moment wat misselijk, het volgende moment is het weer weg. Wat denken jullie, zou 't kunnen?! Ik hoop het zó!! Weet natuurlijk dat een test alleen zekerheid geeft maar toch.. Vandaag ga ik toch stiekem alvast testen.. Groetjes, Een supernerveuze, misschien wel zwangere vrouw
Kunnen: natuurlijk altijd.. Maar je weet het pas zeker na een positieve test.. Je lichaam kan je nou eenmaal behoorlijk voor de gek houden.. Ik zou nog even wachten met testen tot je overtijd bent, maar dat komt omdat ik al een aantal keer teleurgesteld ben.. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt Succes en hopelijk is het raak voor je!