zit nu op cyclusdag 11 en kreeg zo net ineens heftige buikpijn met een flinke steek. Nu is de buikpijn nog wat zeurderig. Kan dit van een (vroege) ovulatie komen? Helaas kan ik vandaag geen ovu testen halen en heb ook geen last van vruchtbaar slijm.. Misschien een rare vraag, maar kan het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn? ben wel gewoon ongesteld geweest en zwangerschapstest is negatief.
Ik teste bij een BBZ wel gewoon positief, je lichaam maakt ook dan HCG aan, vaak wel wat trager van oploop. Maar als je negatief test denk ik eerlijk gezegd niet aan een BBZ. Ik denk eerder aan de groeispurt van je eitje, je voelt namelijk niet je eisprong zelf, maar vaak de laatste groeispurt, dus zou je eisprong bijvoorbeeld binnen enkele dagen plaatsvinden wat gezien je cyclysdag heel goed zou kunnen
Nou,vruchtbaar slijm gespot. En niet zon beetje ook! Vanavond maar gezellig maken,zijn we dan nog op tijd?
Nee idd,dat zeker niet.(hebben het vanmiddag even gezellig gehad ) Nu geen buikpijn meer gehad dus vermoed dat de eisprong is geweest... is wel heel vroeg,zit nu op cyclusdag 11...wanneer is dan mijn nod?
Aan buikpijn kun je niet de eisprong zelf aflezen. Het is veelal de laatste groeispurt van je follikels waarna na een dag of 3/4 je daadwerkelijke eisprong plaatsvindt waar je veelal niks van merkt. Ook vruchtbaar slijm duidt niet op de eisprong zelf. Vruchtbaar slijm kun je namelijk al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen! Kortom, ik denk dat je eisprong nog gaat plaatsvinden in de komende dagen. Doorgaan met klussen dus.