klein vraagje... ik heb altijd regelmatige cylcus van 28 dagen gehad... toen ik aan de pil ging, ben ik die cyclus gaan overnemen... ik heb het geluk gehad dat ik 2x in 1x zwanger ben geraakt... enige nadeel is dat ik nu niet meer precies weet hoelang nu mijn cyclus is... ben al zolang aan de pil... en beide keren dat ik gestopt ben werd ik meteen niet meer ongesteld omdat ik zwanger was... heb toevallig een half jaar geleden een keertje de pil niet geslikt (1maand) omdat hij toen op was en ik vergeten was een nieuwe te halen... toen werd ik naar 25 dagen al ongesteld... deze maand heb ik ook de pil niet geslikt... omdat hij op was... niet om zwanger te worden... alleen is het nu al 31 dagen geleden... heb wel test gedaan gisteren, die was negatief.... alleen was het bij mijn vorige zwangerschap ook zo dat ik een week overtijd was voordat ik positieve test had... zou ik misschien aan het ontpillen zijn?? maar wat is dat?? wat houdt in??
Kan idd ontpillen zijn. Heb even voor je gezocht mis kun je hier iets mee: Ontpillen | Zwanger worden Succes