Hoi, Ik heb enorme twijfel of ik morgen van start moet gaan met de 2 ronde van IUI. Wie heeft ervaring met twijfels rondom menstruatie/ innesteling in combinatie met starten van nieuwe hormonen cyclus? Op 20 maart heb ik mijn eerste inseminatie gehad en heb daar 10 dagen puregon voor gespoten en om ovulatie op te wekken heb ik een pregnyl injectie gezet. Normaal gesproken zou ik 3 april ongesteld moeten worden. In de nacht van zaterdag op zondag werd ik wakker van pijnscheuten in mijn baarmoeder. Zondag eind van de dag wat bruin bloed verlies. In de nacht van zondag op maandag is daar donkerrood bloed bij gekomen met veel slijm. In totaal 3 tampons gebruikt en is maandagavond ook weer opgehouden. De krampen zijn weg maar wel een zeurderig gevoel aanwezig. Vanmorgen heb ik temperatuur opgenomen en die is wel lager dan normaal. Nu twijfel ik enorm over de menstruatie. Normaal heb ik 3 dagen bloed. Ook heb ik nooit slijm erbij. Is dit normaal bij het gebruiken van de pregnyl/ puregon? Bij het IUI moet je je aanmelden om op dag 3 van je cyclus weer van start te gaan. Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en had de keuze: of van start gaan of een maand wachten! Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen en welk risico ik moet lopen.
Ik had zelf (ben met mijn tweede ronde IUI bezig) wel een andere menstruatie als normaal. Ik had meer bloedverlies maar ook enorm donker dat ik er ook over twijfelde of het wel echt bloed was. Ik had een testje ook gedaan en die was wit dus heb ik het ziekenhuis gebeld voor de nieuwe ronde. Als je niet zeker bent dan zou ik een testje eraan wagen. Anders gewoon de tweede ronde ingaan. Het is toch wel anders met de hormonen enzo.