Hallo allemaal, Dit is mijn 2e cyclus zonder de pil en duurt nu al 44 dagen. Afgelopen vrijdag een bloedtest aangevraagd en vandaag zou ik eindelijk weten hoe het zit......niet dus....is de uitslag nog niet binnen, ZUCHT. Maar wat ik me eigenlijk afvroeg, ik heb nog geen bloeding gehad, maar ( nu komt het) als ik naar de w.c. moet en ik moet persen ( voor nr 2 zeg maar) dan krijg ik vaak een slijmerige afscheiding met een beetje lichtrode bloed erin. Wat zou dit zijn? Klinkt dit bekend? Zou het een adertje zijn wat springt of zo? Na het afvegen heb ik ook nergens last meer van...vreemd toch? Ik hoop dat iemand me kan helpen. Nu weer een dagje in onzekerheid en hopend dat we morgen een positieve uitslag krijgen.
Hallo loel, Ik herken het niet maar er kunnen een paar verklaringen voor zijn; - een gesprongen adertje, zoals je zelf ook al zegt, - of toch een ongi die er aan zit te komen, - of zwanger en innestelling (hoewel dat wel heel laat is dan) In ieder geval succes! Laat het ons even weten wanneer je meer weet! Liefs Dib
Hoi Dib, Bedankt voor je antwoord. Het is allemaal afwachten, ben benieuwd. Laat het zeker weten als er nieuws is!
NOg steeds niet ongesteld, maar................ Een negatieve bloedtest.....ZUCHT. Dan maar weer verder afwachten. Heb donderdag wel een afspraak met de dokter gemaakt. Het klinkt raar, maar ik voel iets zitten, net of je tampon niet ver genoeg zit . Toch even voor de zekerheid checken. Wat kan je lichaam je inderdaad neppen! Ik hoop dat ik snel weer ongesteld word. Maar het zonnetje schijnt en we blijven positief
klinkt alsof je ongesteldheid nog niet echt door wil zetten meid.... je moet er rekening mee houden dat als je net gestopt bent met de pil je hele cyclus en lichaam in de war kan raken, en dat het soms wel maanden kan duren eer alles weer een beetje "hersteld" is... ik weet niet of je voordat je aan de anticonceptie ging een regelmatige cyclus had maar vaak wanneer je weer stopt met anticonceptie en je cyclus en lichaam hersteld zich weer zie je vaak dat je weer eenzelfde cyclus krijgt als "vroeger" .. dus had je vroeger een regelmatige cyclus is de kans groot dat dit ook nu weer gebeurd, maar was deze vroeger onregelmatig zal het ook nu zeer waarschijnlijk weer onregelmatig blijven... succes in ieder geval en ik duim voor je dat alles binnenkort maar weer op "rolletjes" mag lopen
bedankt smoekie, Dat geeft goede hoop, Ik had voor de pil wel een regelmatige cyclus, dus dat moet goed komen. Stom he, hopend op een ongesteldheid.................en daarna niet natuurlijk hahahahahaha.
Betse Loel. Het kan vanalles zijn. Zelf herken ik wel wat in je verhaal. Zelf heb ik ook een tweede hele lange cyclus gehad nadat ik met de pil ben gestopt. Voordat het doorzette had ik ook licht gekleurde afscheiding etc. Dit werd langsaam meer todat het doorzette. Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt want je wordt er gek van. Maar het kan dus nog met ontpillen te maken hebben. Veel succes. Krissa
Herkenbaar, ik had dit vorige week ook, na drie dagen brak pas mijn ongi door... het kan ook best een innestelling zijn, ik had ook pas op dag 47 een eisprong. Ik wens je hoe dan ook succes!
Hoi loel, Balen van je negatieve test! Veel succes met je afspraak bij de dokter, hopelijk krijg je dan wat meer duidelijkheid! Lijkt me niets om zo lang in onzekerheid te zitten Laat het donderdag even weten! Groetjes Dib
vandaag naar de dokter geweest. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan , maar niks vreemd gevoeld. M`n baarmoeder was gekanteld, maar dat is niet erg. Mijn bloed was ook goed, geen enge ziektes of zo. Ik heb wel o-negatief, dus dat moeten we in de gaten houden later. We hebben afgesproken , dat als ik over vier weken nog niet gevloeid heb, ik terug moet komen. Dan gaan we verder kijken. Ik denk zelf dat m`n ongesteldheid gewoon niet helemaal door wilt zetten dus afwachten. Nu ik zeker weet dat ik niet zwanger ben, ben ik een stuk rustiger en kijk ik het wel allemaal aan. Ik denk ook wel dat je psychisch je lichaam in de war kan sturen. Dus we blijven positief en gaan gewoon lekker door met klussen! Vind m`n man vast niet erg!
Hoi Loel, In ieder geval geen vreemde dingen dus bij de huisarts! Dat is wel een opluchting. Toch blijft de onzekerheid over wanneer je dan wel ongi wordt niet leuk! En inderdaad, je kan je eigen lichaam door de war maken. Veel succes en hopelijk snel duidelijkheid!
Hoi Loel, Ik heb zelf de prikpil gehad, en dan als je ermee stopt, duurt het ook weer erglang voordat je menstruatie weer regelmatig is. Zelf toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, was mijn menstruatie nog niet eens regelmatig. Maar met die witte slijm, weet ik ook niet wat het is
he wat jammer dat het onderzoek geen zwangerschap als uitslag had! wel fijn dat er geen gekke dingen gevonden zijn. Je negatieve resusfactor houdt in dat als je zwanger bent, je 2x een prik krijgt. Dat is ergens rond de 30 weken en na de geboorte. Verder maakt het niet uit. Succes verder Toen wij voor ons eerste kindje deed mijn cyclus ook raar en kwam ik opeens op een dubbele cyclus uit (63 dagen)