Ik 100% nederlands en mijn vriend 100% surinaams Hij is hier wel opgegroeid dus we hebben geen verschil in opvoeding..behalve dat zij veel gastvriendelijker zijn. Aan de neus en lippen van de partner kun je niet zien hoe donker je beebje wordt hoor. Mijn schoonzus heeft een erg brede neus en echt dikke lippen en haar kids zijn erg blank voor een mixje..
jawel hoor!!! zijn zelfs de woorden van de gyneacoloog en verloskundige!! je kan niet zien HOE donker nee maar wel dt het dan meer getint gaat zijn..
ik ken een kindje met een erg donkere vader (suriname) en nederlandse moeder. kindje heeft een brede neus, volle lippen en zelfs kroeshaar. toch is hij zo wit als mijn dochter en zijn donkere haar is zo wit als iets nu. hij heeft dus wel alle kenmerken van donkere mensen en je kunt aan hem zien dat hij donkerbloed heeft maar echt niet aan de kleur van de huid of haar want dat is echt blond. hij heeft trouwens ook blauwe ogen ik heb wel gehoort dat een blauwe plek op stuitje of billen kan duiden op een getint kindje. mijn dochter had dit niet maar werd wel donker geboren (nu blond en blauwe ogen) en mijn zoontje had wel deze blauwe plek en is ook donker gebleven
Hahah ok ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit heb gehoord.. van aan de neus en lippen kan je zien hoe donker je kindje wordt. Ik persoonlijk neem altijd maar het gemiddelde.. mijn kleure en zijn kleur.. en dan daar er tussenin gaan zitten. Ik geloof dat het maar net is wiens genen sterker zijn en dus overheersend worden.
Ik ben 100 % nederlandse en mijn vriend 100% Marokkaans.. Wij verschillen niet qua gedachten over opvoeding en regels etc.. Vriendlief past zich aan de Nederlandse regels aan.. Ik pas me aan sommige marokkaanse regels aan.. Eigenlijk hebben we ookal een mix van regels en geloven gemaakt haha.. Nu nog t kindje.. !!
Met alle dingen tegenwoordig in de wereld is dat geweldig te horen! Een voorbeeld voor een hoop mensen zal ik zeggen Veel plezier en succes met de tocht :d