Ik zit met een vraag. Wij moeten nu elke 2-3 dagen naar het ziekenhuis voor een echo. Maar ik wil het graag netjes hebben van onderen zeg maar. Nu heb ik het probleem dat het geïrriteerd raakt als ik het vaker scheer. Hoe doen jullie dat? Ik vind het niks om er geen aandacht aan te besteden voordat we daarheen moeten
ik scheer altijd met de haarrichting mee ipv er tegen in, moet je wel sneller weer, maar geen irritatie. ik scheer altijd met zon mesje met een blokje zeep er omheen, weet ff t merk nit meer.
ja bij mij werkt dat wel! Moet je bv 's avonds scheren en dan goed die sudocreme erop en de volgende dag is het zo zacht als babybilletjes! hihi Ziet er alleen niet uit omdat die creme heel dik is en wit natuurlijk!
Ik wilde inderdaad ook sudocreme aangeven.. zie dat je het advies al hebt gekregen.. werkt voor mij heel goed!! En ook met de haartjes mee scheren.. werkt perfect en ik had ook altijd veel irritatie.. oh zo vervelend!! succes...
Oké, dus zeker iets om te proberen. Alleen moet ik morgen alweer heen . En de winkels zijn nu wel dicht Volgende keer maar dan! Zijn er misschien nog meer tips?!
aftershave van je man? Door de alcohol daarin ontsmet het en kan het niet 'ontsteken' of vaseline ofzoiets? Scrubben van te voren schijnt ook te helpen!
Niet elke dag scheren. Pas de avond voordat je gaat. Ik heb nu een mannenbaard trimmer van Braun die ook nat mag worden. Die gebruik ik in bad. Daarmee minimaliseer ik. Met het scheermesje scheer ik om de 3 dagen. Daarna ongepafumeerde crème (sudocreme, zwitsalbillen etc) Succes!
idd..baby olie. dat smeer ik met het douchen er op, en dan wacht ik even, en ga dan scheren, zelfs tegen haar richting in...word het helemaal glad. tegenwoordig doe ik het zelfs zonder baby olie, en het lijkt wel alsof mn huid eraan wendt. succes ermee.
Bij mij werkt helemaal niks. Ik scheer alleen met een ladyshave, daar krijg ik het niet superglad mee, maar wel gewoon kaal. Zou het dan wel eigenlijk elke dag moeten doen, maar dan raakt het nog geïrriteerd. Dus ik doe het om de 3 dagen ongeveer. En de avond voordat ik naar de gyn ga. Maar ik moest vrijdag en de maandag daarop weer en toen heb ik het even overgeslagen. Het is belangrijk dat het netjes en schoon is, maar ze gaan er echt niet naar kijken of ik stoppels heb of niet. Die gyn ziet wel ergere dingen. Bovendien vind ik het belangrijker dat mijn man er plezier van heeft dan dat het er voor de gyn mooier uitziet.
niet zoveel van aantrekken zou ik zo zeggen.. ze kijken er niet van op of je geen of wat meer haar hebt.. meeste mensen scheren zich daar en hebben wel een bultje of twee. ik zou mij gewoon 1 keer in week scheren en daarbij houden,, die paar stekeltjes van haar daar kijken ze heus niet naar.. xxx en succes he
Ja tuurlijk voor mijn ventje ook maar dan heb ik inderdaad hetzelfde probleem. Die ziet het ook heus eens in de 2-3 dagen . Dus dan verandert het probleem niet. Maar het gaat mij er ook niet om dat het helemaal super mooi moet zijn, maar gewoon dat ik mezelf prettig voel en netjes Ik ga zeker eens sudocreme kopen! Verkoopt de drogist dat gewoon?
ja en de AH ook ...is denk bijna overal te koop..koop gewoon het kleinste postje want je doet er heel lang mee! Kost een paar euro..is in elk geval niet duur! x
ik gebruik altijd me cremespoeling om te scheren voor me onderkantje en me benen en me oksels... werkt ideaal en het is superglad en na het scheren ook zacht... geen irritatie niks wel heel eventjes in laten trekken succes bij de gyn