Gestopt met de pil op 1 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje84, 3 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje84

5 apr 2011
    6
    0
    0
    Assistent inkoop
    Flevoland
    Hallo dames,

Sinds 1 maart ben ik al gestopt met de pil. Ik ben zo'n 10 jaar aan de pil geweest. Deze ronde was ik voor het eerst over de 40 dagen heen...daarom zei ik afgelopen woensdag tegen mijn man als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan testen we...(vandaag dus) zo gezegd zo gedaan. Vandaag dus dag 44. Ik vanmorgen heel vroeg getest...omdat mijn man vanmorgen nog moest werken en ze zeggen dat je zo'n test het beste 's morgens kan doen, heb ik dat gedaan voordat mijn man naar zn werk ging..omdat ik wilde dat hij er wel bij was. Helaas gaf de test negatief aan...en nu een paar uurtjes verder...zie ik opeens toch een lichte bloeding bij het afvegen alleen.... *zucht* zou ik dan weer niet zwanger zijn.... :S
    Best frustrerend...wat ik wel vaag vond is dat ik me donderdag n beetje anders voelde als normaal en gisteren echt ontzettend last had van veel zuchten...alsof je de hele dag al heel veel hebt gegeten en je gewoon een plofbuik heb zegmaar..ik heb die dag alleen niet veel bijzonders gegeten dan gewoon mn boterhammetjes netjes over de dag verspreid, zoals altijd....iemand enig idee waar dat vandaan zou kunnen komen?

Verder moeten we het dan toch maar weer ff afwachten...Begin het steeds frustrerender te vinden wanneer ik ongesteld ben geworden...nou weet ik wel dat je dat los moet laten en dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, omdat het anders averechts zou kunnen werken...maar das helaas makkelijker gezegd dan gedaan...we zijn vast wel meer vrouwen die daar last van hebben toch?

Deel Deze Pagina