frustratie: ongi of zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mijn kindje, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn kindje

Mijn kindje Actief lid

21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    hoi hoi,

ik zit met een frustratie, ik heb sinds vrijdag steeds kramp in mijn onderbuik aan de rechterkant, dus denk ik steeds ik moet ongi worden. dus steeds naar de wc en maandverbandje indoen, gewoon om zeker te zijn voor als ik ongi word. maar dan zakt de kramp weer af en na een uur of 2 a 3 nog niet ongi. en dat is de hele tijd zo door gegaan. tot nu toe nog geen bloeding.

vanaf morgen mag ik testen.

wat denken jullie dat het kan zijn? een late innesteling of gewoon een bloeding die nog moet komen?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

als je zwanger bent kun je dit ook hebben!
    Dat jij niet ongi wordt maar het wel zo voelt klint goed hoor!

3. Mijn kindje

Mijn kindje Actief lid

21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Almere
    ik was vergeten er aan toe te voegen dat ik ook wel gevoeligere borsten heb.

maar ook zo af en toe licht ben in mijn hoofd en misselijk ben(niet alleen in de ochtend). alleen de vorige keer dat ik dit voelde werd ik de dag erna wel ongi. maar ik ben nu dus al 2 dagen verder.

4. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Mijn vorige cyclus had ik dezelfde klachten, al 5 dagen voor mijn menstruatie.. Ook pijn rechts onderin, duizelig en misselijkheid met vlagen gedurende de dag. Helaas dus wel ongesteld geworden! Is toch bij iedereen anders, ik hoop voor je dat je morgen een mooie positieve test in handen hebt en we je mogen feliciteren!!

5. Amy12345

Amy12345 Lid

7 mrt 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Vorige cyclus was ik 10 dagen achter elkaar misselijk met vlagen, had last van me buik en soms ook bruine afscheiding met afvegen. Helaas toen toch ongesteld geworden.

6. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

symptomen van een beginnende zwangerschap en een naderende menstruatie lijkt zo sterk op elkaar dat het moeilijk is om ze van elkaar te onderscheiden. Alleen een positieve zwangerschapstest geeft duidelijkheid.

Heb je vandaag je test gedaan? En...?

7. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Hoi

Ik ben zelf sinds een tijdje gaan bijhouden wat ik allemaal voel door mijn cyclus heen.
    Dit omdat ik mezelf elke keer gek ga zitten maken aan de hand van de kwaaltjes of ik niet toevallig wel zwanger zou zijn dit keer, om vervolgens te worden teleurgesteld met een menstruatie.

Ik merk zelf dat ik allerlei zwangerschap-achtige kwaaltjes krijg aan het einde van de maand; mijn borsten zwellen op en zijn gevoelig, ik ben misselijk en duizelig in de ochtend en ik raak sneller geprikkeld. Ook ben ik gevoeliger voor geuren en smaken.

Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen, maar mocht het deze maand niet zijn gelukt is het misschien ook voor jou handig om bij te gaan houden in een soort dagboekje wat je zoal voelt door de maand heen. Ik merk dat ik er wat rustiger door word en minder gefocust ben op elke verandering die dus blijkbaar bij mijn cyclus horen.
    Ik heb er vorige maand op die manier een follikelcycste door ontdekt, waarvoor ik nu in de gaten wordt gehouden bij mijn gynaecoloog.
    Het kan dus ook nog helpen bij je gezondheid.

Heel veel succes! Hopelijk ben je nu toch zwanger en heb je deze tip niet nodig. ;)

8. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

Goed idee van jou zeg. Ik maak me ook elke maand weer gek. Nu ook weer. Ik wacht mijn menstruatie deze week af en ga de komende maand ook een dagboekje bijhouden. Dat is wel erg goed van jou. Al die symptomen lijken zo erg op elkaar, je wordt er gewoon gek van.

9. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Graag gedaan! ;)

De meesten houden wel hun ovulatie en cyclus bij, maar niet wat er verder allemaal gebeurt. Omdat ik clusterhoofdpijnpatient ben moet ik al een hoofdpijndagboek bijhouden, dus ik dacht "waarom ook niet een cyclusdagboek met alle bijbehorende lichamelijke veranderingen?".
    En mocht je doorgestuurd worden dan kan een gynaecoloog of fertiliteitsarts daar wellicht ook nuttige informatie uit halen, net als de neuroloog uit een hoofdpijndagboek.
    :)

10. Mijn kindje

Mijn kindje Actief lid

21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Almere
    hoi hoi, nee ik heb nog niet getest, ik wil echt bewust tot vrijdag wachten omdat inderdaad de klachten op menstruatiekwaaltjes lijken.

maar ik probeer al 2 maanden mijn 'lichaam te voelen'. en begin ook inderdaad van alles te voelen,

vandaar dat ik me het dus allemaal afvraag. maar wat ik al zei, mijn gevoel(tussen mijn oren) zegt dat ik ongesteld moet worden doordat ik altijd een regelmatige cyclus heb gehad, maar mijn lichaam, zegt te gelijkertijd van niet.

p.s. bij toilet bezoek is mijn afscheiding gewoon wittig/doorzichtig.

11. Mijn kindje

Mijn kindje Actief lid

21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Almere
    helaas, ongi geworden di ochtend.

op naar volgende periode

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

13. Amy12345

Amy12345 Lid

7 mrt 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    balen, hopelijk volgende ronde beter.

14. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Jammer. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Deel Deze Pagina