By the way.. Ik denk dat mijn geest sterker is dan mijn lichaam... Ben sinds ik ben bevallen van Owen niet meer terug aan de pil gegaan en dus gewoon condooms gebruikt (nu dus al ruim 1,5 jaar). In al die tijd normale cyclussen gehad en geen gekke dingen. En nu... Gisteren ineens beetje bloed.. terwijl ik op dag 19 zat... Het is geen ongesteldheid dus ik denk gelijk aan innestelingsbloeding of zo (bij Owen niet gehad hoor). Maar ben dus bang dat mijn geest sterker is dan mijn lichaam...
Emjee, ronde 4 / 2e kindje Hemeltje, ronde 1 / 2e kindje Ons wondertje, 4 iui's nu 1e icsi / 2e kindje
Emjee, ronde 4 / 2e kindje Hemeltje, ronde 1 / 2e kindje Ons wondertje, 4 iui's nu 1e icsi / 2e kindje Joyce86 ronde 1 na MA/ 2de kindje Morgen moet ik naar de gyn, ik blijf krampen houden en ze willen dus even controleren of er niets is blijven zitten. Verder gaat het wel goed hier. Maandag ga ik een zwangerschaps test doen, en hoop voor t eerst in mijn periode dat ik bezig ben om zwanger te worden dat ie negatief is! Haha. Dan kunnen we weeropnieuw beginnen!
@Joyce 86: dat moet raar zijn idd.. hopen dat er maar 1 streepje verschijnt.. Hoop voor je dat je dan weer goed kan beginnen en snel weer mag hopen op 2 streepjes
@all, blij dat we elkaar weer gevonden hebben . Ben er ff niet meer bij geweest en kan meteen weer 1,5 pagina bijlezen haha, gezellig hoor. @hemeltje, al meer duidelijk over de bloeding? Stel dat het een innestelingsbloeding is, is dat dan per definitie slecht? Moet eerlijk zeggen dat ik me daar nooit zo in verdiept heb dus daar weinig van weet... Ik ben ook niet meer terug aan de pil geweest maar bij mij heeft het ongeveer een half jaar geduurd voordat ik weer ongi werd.... @sweet, loopt de kleine al ? hahaha @joyce, heb je de test gedaan vandaag? En negatief? Hoop het zo voor jullie.. Volgens mij ben ik weer een beetje bij.... Hier alles z'n gangetje, we gaan een "klusweekend" in. Maar weer proberen om het zo spontaan/gewoon mogelijk te houden, maar ja dat valt niet altijd mee . Toch heeft het ook z'n grappige momenten haha. Ga er voor vandaag weer vantussen en natuurlijk zijn we morgen weer van de partij. Fijne avond.
@emjee Heb nog geen test gedaan, morgen ochtend denk ik even. En klussen als het moet is iderdaad somslastig. Daarom vertelde ik niet altijd aan mijn vriend als het "tijd" was zeg maar. Gister bij de gyn geweest, baarmoeder is schoon. Dus we kunnen weer verder. De gyn gaf aan dat het beter is om te wachten tot ik ongesteld word, maar heb hier wat informatie opgedaan en volgens vele is het onzin. Dus we gaan gewoon weer verder.
@Joyce, gelukkig maar dat er niets is achtergebleven.... Ik heb bij de bevalling een manuele placentaverwijdering gehad, maar deze hebben ze in "stukjes" moeten cureteren.... Vervolgens bleek bij de nacontrole dat nog niet alles weg was gehaald en moest ik dus zsm weer onder narcose.... Als het goed is is bij mij nu ook alles verwijderd en heeft dit geen gevolgen voor een zwangerschap, maar ja we zullen zien.... Maar als de gyn dat zegt van je ongi, zou je die raad niet opvolgen voor alle zekerheid, hoe moeilijk dat mss ook is ? Verders is het vrij rustig hier, is iedereen over gestapt naar het andere topic? Helaas kan ik die niet bij houden dus blijf ik maar hier rondhangen Ik zal het wel lezen, succes iedereen.
Nee kleine loopt helaas nog niet Snik OW wanneer kan jij testen? Volgende week toch? Pfff ik ben laatste dagen vroeg moe. (Nee ben niet zwanger dat voel ik gewoon). Hebben jullie dat ook?
Hmm volgens mij wil ik wel heel graag dat hij loopt. Haha. Vannacht heb ik gedroomd dat hij liep. In mijn droom zette hij zijn eerste stapjes los op zijn eerste verjaardag.
@emjee11: een innestelingsbloeding is juist niet slecht dat is wanneer een eicel bevrucht is en zich 'innestelt' in de baarmoederwand waarbij oud bloed vrijkomt.. Wil mezelf niet blij maken dus ik ga er gewoon vanuit dat dit weer iets raars van m'n lichaam is.. Hoe gaat het bij jou verder? Ronde 4 toch? Hoe lang hebben jullie over de eerste gedaan? @ons wonder: Hoe gaat het bij jouw icsi-poging? Ik weet niet precies in welke fases dat het gaat maar klopt het dat er 4 eicellen klaarliggen om bevrucht te worden? @joyce86: al een negatieve test gehad? en alweer druk begonnen? @sweet: ja waar het hoofd vol van is.. daar droom je 's nachts van he Owen zette trouwens idd op z'n eerste verjaardag z'n eerste pasjes los dus het is niet zo'n gekke gedachte hoor Ik help het je hopen!! @emjee11:
Hemeltje de 4 zijn bevrucht ( 6 december) maar of er nog over waren die ingevroren konden worden dat weet ik nog steeds niet. Heb 11 december een terugplaatsing gehad van een zeer goede embryo maar ben al zeker van mijn zaak dat het niks is helaas. @ sweet ik mag vrijdag voor de bloedtest, al denk ik dat ik dan al getest heb en waarschijnlijk al ongi ben.
Heb nog steeds een positieve test, is wel heelerg raar hoor. Een positieve test en niet blij zijn... @emjee Ik heb hier op t forum rond gevraagd en iedereen geeft aan dat het onzin is om te wachten. Elke gyn zegt schijnbaar iets anders en er is geen onderzoek naar gedaan ofzo. En daarbij, ik heb helemaal geen zin om te wcahten!!!!!!Ik wil verder!!!! @ons wondertje jammer dat je nu al het gevoel hebt dat t mis is!!! Ik hoop heel hard voor je dat je toch een positieve test in handen hebt, heel snel. @sweet hahaha dromen dromen dromen!!!! Hij loopt vast heel snel. Loopt ie al achter een karretje ofzo of alleeen aan de hand? En volgens mij is het gewoon een redelijk rustig topic, mag nog wel wat drukken, ik ben nog aan het afkicken van het uitgerekend in Juli2012 Topic
Ik kom mij voorzichtig aanmelden hihi..... Wij gaan 31-8-2012 trouwen, onze zoon is dan ondertussen 3 jaar en ik wil daarna wel voor een 2e proberen. Ik moet het alleen nog wel eerst met vriend, dan man, bespreken.
Tuurlijk!! Klets gezellig mee! Iedereen mag meekletsen! @00wendy00 dan moet je dus nog wel even wachten.. Maar trouwen is ook heel leuk. Trouwen met een dikke zwangere buik is ook leuk
zal mij voorstellen: wendy mama van 2 lieve kids ik ben juf en bso juf woon samen thuis druk aan het verbouwen... en een wens voor een 3e
Jemig, wat kletsen jullie ineens veel! Gezellig! @ Ons Wonder, kop op! Ik duim nog steeds voor je. Ik hoop echt niet dat je ongi wordt hoor. Pendels zeggen ook dat je zwanger bent Balen alleen dat je niet je belangrijkste teken mist gewoon dus ik snap je wel. Lastig om te wachten he, tot die bloedtest. Kan je al eerder met de "normale" zwangerschapstesten positief/negatief testen voor de bloedtest? @ 00Wendy00 Welkom. Leuk, 31-08-2012, 1 dag na mijn 26e verjaardag (whaaat, 26 alweer?) Haha, succes met vertellen. Heb je hem al wel iets laten doorschemeren of is het voor hem volkomen iets nieuws? @ Wendysunny welkom. Ondanks dat jullie in 2012 voor de derde gaan mag je van mij ook gewoon mee kletsen hoor. Ik denk in die zin dat het verschil van tweede naar derde minder groot is dan wanneer je voor de eerste gaat; Je bent toch al een ervaren moeder wat dat betreft @ Joyce, lastig he, afkicken.. Maar je reden is ook gewoon echt niet leuk dat je "moet" afkicken. Hun hebben "babygeluk" in juli 2012 en jij niet. En dat is zo lastig, ondanks dat je het die dames natuurlijk wel gewoon gunt (lijkt mij). Het is inderdaad rustig hier, maar ja, dat komt wel weer. In het andere topic waar Ons Wonder en ik in schrijven is het op dit moment ook echt heel rustig. Balen, de januari 2011 mama's was een heel hecht cluppie, maar dat cluppie valt heel erg uit elkaar merk ik. @ Hemeltje, dat is leuk zeg! Ik hoop ook dat mijn droom wel werkelijkheid wordt. Hahaha, zal wat zijn zeg. Zondag 8 januari jarig, 9 januari gaat mijn spiraal er dan uit. Zoooooo Cadeautjes voor Jayden (zoonlief) gekocht! Een little people wasstraat en een slee met gordel (dat laatste niet ingepakt, stel dat het ergens tussen nu en 3 weken sneeuwt, kan ik het weer uit gaan pakken)