Zwanger worden in 2012 van een tweede???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emjee11, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    sweetchocolate: leuke cadeautjes... nu maar hopen op sneeuw!!
    fijn dat ik me mag kletsen.. er zijn miner mama's die voor een 3e gaan denk ik.. mag het onderwerp niet worden
    mama's die voor 2e of volgende kindje gaan? 3e 4e etc haha

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Joyce86: Zwanger trouwen zou natuurlijk kunnen, maar heb mijn jurk al besteld en dat gaat niet passen haha.

Sweetchocolate: We hebben het er wel vaak over. Maar we hebben zo af en toe twijfels. Kunnen we het wel nog een keer aan? De bevalling, Dane die een vreselijke slaper is geweest (wordt nu nog steeds 's nachts wakker) is vaak ziek geweest etc. Maar aan de andere kant....hij is ook maar zo alleen. Mijn zus wil geen kinderen, de zus en broer van mijn vriend zijn 20 en 18 jaar ouder dus Dane zijn nichtjes en neefje zijn 15, 17 en 23. Daarnaast ben ik ontzettend blij met mijn lieve zus en gun Dane dat uiteraard ook.

3. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Zo zo eens even kijken of ik het allemaal bij kan houden..... Tjemig, wat een geklets ineens, gezellig hoor! :D

@wendysunny & 00wendy00, leuk dat jullie er bij zijn gekomen, natuurlijk mogen julie mee kletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd en ervaringen natuurlijk...;), wel handig allebei "wendy" haha.

@00wendy00, leuk joh een bruiloft in het vooruitzicht. Lekker in aug, hopen op mooi weer. Ach joh een jurk kunnen ze ook verruimen, stukje er tussen zetten ofzo ;). Maar lekker genieten van je bruiloft zonder alle zwangerschapskwaaltjes, is natuurlijk ook leuk.

@hemeltje, hier gaat alles zijn gangetje. Wij zijn op het moment idd beland in ronde 4, wederom erg spannend. Begint het nieuwe jaar spetterend....????
    Bij ons mannetje waren we meteen een maand na het stoppen met de pil zwanger, dus enorm verwend.... :)
    Ja klinkt idd erg logisch van die innestelingsbloeding haha. Maaruh wanneer is je NOD? Spannend hoor...

@ons wondertje, zenuwslopend of niet? Zegt je gevoel dat je niet zwanger bent, of ben je bang om jezelf teleur te stellen?
    Balen joh die onzekerheid :(....

@sweetchocolate, ach nog maar een paar weekjes en dan is Jayden alweer één. In plaats van een cadeautje krijgen, gaat hij jou gewoon een cadeautje geven -> zijn eerste stapjes :)
    Leuk joh een slee met beugel, wij hebben die een paar weken geleden al gekocht, heb er zin in.... Vanmiddag sneeuwde het behoorlijk hard met grote vlokken, maar helaas het bleef nog niet goed liggen, laten we hopen op een witte kerst :p.

@joyce, erg logisch dat je niet meer wilt wachten. En je eigen gevoel zegt genoeg toch, als je vind dat je kunt starten gewoon lekker verder gaan, meid. Succes. ;)

Er viel mij trouwens op dat velen van ons als eerste een zoontje hebben gekregen of niet? Grappig joh.

Mijn laatste berichtje was verontrustend over de rust in ons topic, maar nu hoop ik dat ik alles weer een beetje heb bij kunnen houden :$. Haha, gezellig meiden..

4. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Even kijken of mijn banner werkt....;)

5. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

00wendy00 jammer, heeft wel wat zwanger trouwen. Maar andere kant, groot gelijk heb je om te wachten met zwanger zijn. Mijn ex tante was zwanger toen ze trouwde en was al best ver zeg maar. Ze heeft het als heel vermoeiend ervaren. Ok een trouwdag lijkt mij zo wie zo vermoeiend maar goed.
    Dat is wel dubbel dan eigenlijk.

Emjee, sneeuw?! Grote vlokken? Gaaaaaaaf!!! I love snow! Leuk om te zien! Wat het geen combi met regen? Hier combi sneeuw met regen en hagel gehad. Alles tegelijk.
    Haha ja dat zal het mooiste cadeautje zijn als Jayden loopt. Hij is wel goed op weg; staat nu ook kort los. Nog erg wankel en het langst hield hij het zo'n 10 seconden vol. Wat gaat dat snel. Zal mij nog niks verbazen eigenlijk als hij dan al voorzichtig loopt. Zal ik super vinden, niet alleen dat de spiraal eruit mag.

Jaaaaah je banner doet het:)

Het valt inderdaad op dat bij de meeste het eerste kind een jongen is. Mijn vriend zei al ver voordat ik zwanger was dat het een jongen zou worden; Veel jongens in de familie dus dat was zijn gevoel. Bij de volgende denk ik ook weer een jongen te krijgen...

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Onze eerste is een meid!! Ik zou heel graag een jongen willen! Maar meiden zijn ook heeeel leuk!

@sweet tuurlijk gun ik het die meiden allemaal!!! En ik begin gewoon het september of oktober topic!!!:)
    En leuke cadeautjes!! Nu idd hopen op een lekkere sneeuwbui! Hier vanmiddag wat natte sneeuw.

@wendysunny van mij mag het wel veranderd worden, topic naam,maar dat moet emjee denk ik aanvragen dan.

@wendy00 Ja, dat is een lastige keus, maarmiss slaapt de tweede wel heel goed, is natuurlijk niets van te zeggen. Wij hebben een hele makkelijke dochter. Slaapt prima (bijna altijd van 19.00 uur tot 9.00 uur),nooit ziek. Dus wij denken ook van hoe zal de volgende zijn, misschien wel helemaal anders om... ach we willen een tweede en we zien wel.

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Emjee, ronde 4 / 2e kindje
    Hemeltje, ronde 1 / 2e kindje
    Ons wondertje, 4 iui's nu 1e icsi / 2e kindje
    Joyce86 ronde 1 na MA/ 2de kindje

Misschien kunnen jullie aanvullen...

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Over jongens: Ja, hier dus ook de eerste een jongen.....was voor ons heel bijzonder want mijn schoonvader overleed toen ik precies 8 weken zwanger was. Mijn vriend was daarna de enige met zijn achternaam (zijn broer en zus zijn van een andere vader en heeft verder geen familie).

9. sweetchocolate

Joyce ik vul nog niet aan. Jayden loopt nog niet:(

Net wel besproken met vriend: mocht Jayden niet lopen maar ons huis is wel verkocht, gaan wij toch voor de tweede. In een maisionette met trap naar woonhuis met 2 kinderen die niet lopen en een hond is gewoon lastig als ik alleen ben. Zeker als ik net bevallen ben.

Joyce stiekem wil ik ook een meid, heb zulke leuke lieve meisjeskleding gezien bij hema. Zo lief:)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Emjee dank je wel meid.
    Helaas had mijn gevoel gelijk.
    Ik ken mijn lichaam echt op een dopje!
    Ik zei ook tegen mijn man, alle symptomen kunnen anders zijn behalve dat ene.
    En dan weet ik het is niet raak.
    vandaag extra getest en idd negatief.
    Het word dus in 2012 opnieuw starten.
    Moet waarschijnlijk 2 a 3 maanden wachten voor een nieuwe poging pffff.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik hoop stiekem maar op een ding.
    Dat de volgende een kopie word van zijn/haar broertje.
    Mag niet opscheppen maar hij is zo mooi!!!!

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Emjee, ronde 4 / 2e kindje
    Hemeltje, ronde 1 / 2e kindje
    Ons wondertje, 4 iui's nu 1e icsi / 2e kindje
    Joyce86 ronde 1 na MA/ 2de kindje
    Sunny82 in 2012 ronde 1 3e kindje

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    o ja: hier een jngen en een meid...
    de 3e maakt mij niks uit
    1e dacht ik dat een jonmgen was en ik had gelijk.. 2e dacht ik ook een jongen.. had ik dus mis.. meit beiden even gek...
    nu nog een ?? maakt mij niks uit..

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    heb ff in je album gekeken.. mooie gen en dat haar!!!

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ons wondertje: sterkte op naar 2012!!!

16. sweetchocolate

@ Ons wondertje, nogmaals, echt pokke zeg! Het bevestigde wel jouw gevoel, al wilde wij daar als buitenstaander niet in geloven:( Toch had je, helaas, gelijk:x Wat is de wereld toch echt hard. En dan is het helemaal K dat je nog zolang moet wachten tot de volgende poging. Waarom is dat?
    Ik hoop ook dat het brusje voor S een kopie wordt van S:D S is zo'n mooi kereltje:)

Ego: Gister heeft vriend eruit gefloept dat ik nog 1-2 maanden geduld moet hebben voor we met een brusje gaan starten. Toen ik door vroeg, zweeg hij bij het leven en zei alleen: "2012 wordt ons jaar". Hmm, volgens mij wilt vriend ook wel heeeeel graag. Goed, ik draaf door, want hij zweeg toen ik doorvroeg.

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    sweetchocolade: leuk he.. maarja.. je moet het wel beiden willen natuurlijk.. maar dat komt avst goed als ik dat zo hoor...

duurde bij jullie de 1e zwangerschap lang?
    bij de 1e wqas het binnen 1 maand raak
    bij de 2e in 2 mnd...
    2x snel.. maarja dat hoeft natuurlijk niet weer

18. sweetchocolate

Bij Jayden ook gelijk raak. Maar hij ging dwars door de pil heen. Kraamhulp zei toen ik net was bevallen dat de volgende ook snel zwanger zou kunnen zijn. You never know;)

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @ons wondertje WOUW wat een mooie ogen, je verdrinkt erin!!!! Zal ook eens een foto van mijn dochter in een album zetten. Van haar zeggen ze ook dat ze zo'n groe ogen heeft, maar nix vergeleken bij jouw kindje!!!!
    En watontzettend kl*te dat je gevoel toch klopte!! Toch 2012 dan maar!!!!

Wij waren van de eerste zwanger met 6 maanden en de tweede met 4 maanden maar dat is dus helaas een MA geworden. Ben beniuewd hoelang t nu duurt.

Morgen weer aan t werk sinds 2 weken, zie er toch tegen op. Ookal is er nietx meer aan de hand.

20. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Ff snel tijdens pauze op de site kijken, zal ook maar meteen reageren want gaat weer snel met kletsen haha :D

@sweet, was geen combi met regen, maar echte dikke vlokken :), helaas geen goede grond om te blijven liggen... Zag helaas ook dat de temp aan het stijgen gaat dus zal wel geen witte kerst worden!!!! :x
    Maaruh, komt helemaal goed met die vriend van jou.... ;)
    Klinkt in ieder geval goed, dus met een beetje logisch beredeneren (aandringen dus hihi) gaat hij wel voor de bijl. Samen komen jullie er wel uit denk ik...

@joyce, leuk joh een meid. Bij mijn eerste zw voelde ik al meteen dat het een jongen was, dus ben benieuwd bij een evt volgende zw. Zou erg leuk zijn een zusje voor ons manneke, maar twee jongens heeft ook wel iets :). Cliché maar o zo waar, "als het kindje maar gezond is"....
    Misschien kunnen we wel samen in een sept / okt topic, laten we het hopen ;)

@oowendyoo, ons zoontje is ook geen fijne slaper.... 's Nachts komt hij ook nog regelmatig, maar vooral 's morgens is hij erg vroeg. Gemiddeld begint voor ons de dag tussen 6 en half 7, dus dat is ook wel eens erg vermoeiend, maar ja, als we nu weer zwanger mogen worden dan hebben we de slaapproblemen gewoon allemaal in één keer hahaha... :$
    Ach je weet toch niet hoe het loopt bij een volgend kindje dus....

@ons wondertje, tjonge jonge balen joh.... Sterkte meis!
    En samen staan we sterk in 2012! Kop op.
    Had ook ff je foto's gekeken, wat een schatje zeg, erg mooi gelukt zeggen ze hier dan altijd ;)

Ga nu weer ff snel verder want de baas wil ik wat van m'n tijd.... :)

Deel Deze Pagina