@joyce, succes morgen. Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet en okay er is nu mss niets meer, maar je hebt wel iets mee gemaakt dus dat is niet zomaar iets.... Succes en kop op!
@ Joyce succes morgen met werken!!! Ga je het rustig aan opbouwen? Of gelijk het aantal uren wat je eerst werkte werken? @ Emjee werkse. Jammer he dat de baas ook wat van je tijd wilt Het is buiten verradelijk glad. Ik liep vanmorgen met de hond en Jayden in het park. Ik gleed bij een paar stukken bijna onderuit. Ik wou nog fietsen maar dat doe ik maar liever niet.
meiden.. hoe was jullie dag? her net gewerkt... even half uurtje vrij.. straks naar mijn andere werk.... druk dagje dus... morgen lekker vrij
Dank je wel Het is ook echt mijn grote trots Sweet wat spannend zeg Over 1 of 2 maanden. Straks weer tegelijk zwanger
Niet verkeerd bedoelt lieverd. Je weet hoe ik het bedoel. Maar wat een gevaarlijke uitspraak Je ziet bij mij, 1e keer direct raak van een 2ling waar maar 10% kans hebt ( ingevroren embryo;s) En dan de eerste iui zwanger van S wat ook maar heeeeeeeeel klein is. En nu Maaaaaaaaaaar ik hoop het natuurlijk echt voor jullie!
Joyce wat een prachtig kindje zeg. En die grote blauwe ogen!!!!!!! ( ze heeft ook echt grote ogen hoor) En zo blauw waren S zijn ogen eerst ook maar zijn groen/grijs/ blauw geworden ligt eraan.
@ Ons Wonder, whaha, dat zou wat zijn hey, wéér tegelijk zwanger. En dan allebei de kindjes precies dezelfde tijd van de maand (begin, midden of eind) (okej, S is dan wel iets van 2 weekjes ouder dan Jayden, maar hey, dat was puur toeval. Ja, dat is waar, daar heb je wel helemaal gelijk in. Jullie zijn nu écht veels te lang ervoor bezig. Inderdaad wel rare uitspraak dan. Heb ook wel eens gehoord, bij de eerste direct zwanger... Wilde graag voor tweede gaan, hoppa, niet zwanger te krijgen. Echt rot is het dan zeg! @ Joyce, hoe was het om weer te werken? Viel het vies tegen? Of juist mee? @ Wendy, jeetje, 2 banen op 1 dag? Hoe doe je dat? Hoe trek je dat? Word je er niet gek van? @ Hier, letterlijk geshopt (dit keer voor mijzelf, want wou een kerstoutfit hebben voor mijzelf en dat is gelukt) totdat ik er bij neer viel. Samen met mijn moeder en Jayden. Mijn moeder had nog een heel leuk boek gekocht voor Jayden. Dat boek kende ik nog van vroeger van de basisschool. Ik was er dol op (kan alleen de titel niet zo 1,2,3 meer herinneren) Hoe was jullie dag?
Haai all, hier een gewone dag..... Zometeen klaar met werken en morgen lekker dagje vrij met zoonlief... Ego: Ff een ervaringsvraagje, ovu gister niets, vanochtend smiley... Nog op tijd? @Joyce, hoe ging je werkdag, viel het mee?
ovutesten: nooit gedaan.. misschien iets als zwanger worden te lang gaat duren 2 banen:meestal op de di morgen groep 1-2-3 en de di middag vanaf 14.30 bso... heb dan wel 45 min reistijd en half uurtje thuis over om rustig aan te doen.. ben altijd wel moe na zo'n dag
Ik heb wel evaring met ovulatietesten maar dan wel die met streepjes. Maar voor zover ik weet is het juist de beste dag als je een smiley ziet......dus klusse maar!!!! Er zijn trouwens 2 collega's zwanger en dan gaat het toch wel kriebelen hoor hihi. Maar toch eerst wachten tot na de bruiloft.
Whaaaaah mijn vriend heeft loonsverhoging gehad. Genoeg om echt minder te werken!!! En dat we wel voldoende geld over houden om te sparen Yes, yes, yes.
wauw: das super zeg.. loonsverhoging hoor je nu niet zo vaak.. wat doen de mannen eigenlijk? die van mij is timmerman
Zo zo, dat is geen misselijke loonsverhoging dan. Gefeliciteerd! Die van mij is Logistic Supervisor en ik ben secretaresse.
en hoveel werken jullie? ikke 3x de middag en 1a 2x de morgen (2 banen) vanaf feb 2x de middag en 2x de morgen)
das mooi toch 3 dgn.. ik heb een baan 10 uur andere 1 morgen op contract maar daar werk ik meestal 2x een moegen en soms wat meer...