Zwanger worden in 2012 van een tweede???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emjee11, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ik ga woe mirena laten verwijderen!! spannend

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wendy: Nee hoor, wij hadden sowieso al besproken dat als er een 2e komt wij het fijn zouden vinden als Dane dan ongeveer 4 jaar is. Als wij trouwen is Dane bijna 3 jaar en 2 maanden, tel daar 9 maanden bij op en wat maanden "klussen" (Bij Dane heeft het 9 maanden geduurd voordat ik zwanger werd). Maar ja, dat zegt natuurlijk helemaal niets hé.....

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ooeeehhhhh spannend!!!!

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wendy: ja echt wel!!!das de 1e stap...
    en maar beginnen met foliumzuur

fijne dag allemaal

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    volgende week woe pas

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zal nog even reageren van gister, als ik het nog weet.

@sweet Ik heb gister meteen 10 en een half uur gewerkt, werk in de zorg dus had een ochtend en avond dienst. Maar is weer goed bevallen!
    En lekker gesjopt!! Mijn gesjop gaat nu meestal naarmijn dochter!! Die heeft meer kleren dan ik!
    En even nog een vraagjeover je avatar, zie dat er veel mensen zijn die em nu hebben, is er iets bijzoinders mee??

@ons wondertje Zullen we onze kindjes koppelen??? Dan krijgen zij weer kinjdes met heeeeeeellllleeeee grote ogen, die kunnen niet eens meer dicht dan:p

@emjee ik gebruikte ook ovu testen, en toen was ik meteen zwanger. Maar als ie positief is dan heb je je eisprong zeg maar, dus ook de dagen daarvoor moet je dan ff lekker klussen, om de dag ofzo:)

@wensysunny Ik werk 21 uur in de week bij de thuiszorg. Ga nog tot februari naar school maar dat is maar 1x per 2 weken. En werk onregelmatig dus alle dagen van de week.
    Whoehoe Spannend!!! Idd foliumzuur gebruiken!

Zooooo net boodschappen gedaan alvast een beetje voor kerst! Druk druk druk ni normaal.
    Wij hadden gister trouwens even uitgerekend wat we in dec extra kwijt zijn door kerst en oud en nieuw aan kado's en eten zeg maar. 400 euro!!!!!!! Gewoon ff zo extra boven op alle andere kosten. Schrok er wel van, maarja op 3 plaatsen kado's, familie kotm hier eten dus dat zit er dit jaar ook bij. Dan nog oud en nieuw met vrienden meyt vuurwerk enzo. Ach het is ook wel heel gezellig!

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    dure maand dec.. dat klopt...

wij zijn aan boodschappen niet veel extra kwijt.. doen niet heel gek met de kerst... vind het prima zo...

straks naar schoool kerstfeest vieren... ben best moe... maarja moet maar ff he... ben immers juf.

de jongste slaapt, de oudste leest boekjes op de bank... kan ik mijn jurkje voor vanavond opzoeken ...

foliumzuur vandaag begonnen.. zo das de 1e stap...
    woe naar de dokter.. stap 2.. en dan klussen hahah

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    joyce: lange werkdag dus gehad.. fijn dat het goed ging en ja shoppen is altijd leuk..
    hier bij dochter meer kleren dan bij mij en ook zoonlief heeft de kast vol

9. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Het is rustig hier, iedereen druk met werken / boodschappen doen ed???

@wendysunny, en hoe ging het gister? Op naar de eerste ongi zou ik zeggen :)

Ff een ego vraag @all:
    van het weekend (t/m gisteravond) goed geklust. Van zondag t/m di avond menstruatie achtige klachten, di ochtend een positieve ovu test. Maar nu heb ik vanaf vandaag een (enorm) spanningsgevoel in en rondom m'n buik?
    Wat denken jullie, zou m'n lichaam dit doen of zitten de zenuwen tussen m'n oren???? ;)

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Tja, dat is echt moeilijk te zeggen. Ik had 8 maanden iedere keer zwangerschapsverschijnselen en de 9e maand had ik er niet op gelet omdat we bezig waren met verhuizen, en toen was ik zwanger.....

11. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Tis nog veel te vroeg voor een zwangerschap volgens mij, want volgens mij pas twee dagen geleden m'n ei gehad, dus zal wel tussen de oren zitten ;). Haha, maar iig bedankt.

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Het kan natuurlijk wel heel goed zijn dat je je ei hebt gevoeld. En je hebt in ieder geval goed geklust......spannend!!! 2012 begint in ieder geval spannend dan hihi.

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik wil oooooook klussen voor een goed doel! Maar vanmorgen nog een positieve test helaas.....
    @emjee kan inderdaad zijn dan je gewoon je eisprong hebt gevoeld.

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    joyce: hoelang moet je wachten.. en waarom is dat beter?

hoe het gisteren was? gwonen dag... moet a.s. woe naar dokter.. heb alleen niet aan de assistente gezegd wat ik kom doen

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @wendysunny Ik hoef niet te wachten,maar heb nu nog HCG in mijn lichaam en dus gewoon positieve zwangerschaps testen. Dus ik kan gewoon nog niet zwanger worden. Eerst een negatieve test en dan moet ergensmijn cylclus dusopnieuw beginnen. Dus zodra ik mijn negatieve test in handen heb kunnen we weer verder en gaan we weer ovutesten gebruiken. Maar dit kan nog wel even duren. Helaas:(

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    joyce: en als je nu wel zwanger raakt... dat weet je je nod niet .. maar verder... je voelt het wel toch?? ik zou dan ook de kriebles hebben..
    hopelijk kan je snel klussen...

heb hier ook de kriebels.. maar woe naar de arts.. dus daarna kunne we ad klus..

17. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Okay haha, ik dacht dat gister je Mirena eruit ging, dus vandaar mijn interesse... Hoorde van een vriendin dat dat pijn kan doen dus was benieuwd of het meeviel... Maar goed op naar vlg week dan maar.

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja kan wel pijn doen..
    heb hem al 2 x laten verwijderen.. maar is wel zo gepiept (vorige keren tenminste)

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wat een rust hier

20. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    vond het ook al zo rustig ja :(

Iedereen leuke kerstdagen gehad met veel eten en gezelligheid?

Hier twee dagen van huis geweest (ouders en schoonouders) dus ook geen tijd gehad om te internetten....
    Verders heb ik sinds vannochtend veel last van misselijkheid.... ;). Het zijn geen overgeef activiteiten, maar wel diarree vannochtend...

Tja en nu duurt het wachten natuurlijk lang, heeft het ermee te maken of is het een buikgriepje....:$

Iemand ervaring of ideeën :)?

@wendysunny, succes morgen!

Deel Deze Pagina