Zo weer even bijgelezen.. Ik heb vandaag erg last van m'n onderrug en een rare buik/btje misselijk. Maar dat kan ook een beetje zenuwen zijn.. Hahah @koali heerschap meid, hoop dat je snel opknapt! @nmv vervelend dat je misselijk bent, hoop niet dat er een griepje aankomt bij je! @juffie, lijkt me echt heftig om bij het graf van je kindje te staan terwijl je weer zwanger bent.. Sterkte! Kun je wel al een beetje genieten van je zwangerschap? Ik ga weer aan het werk, laat het maar snel zaterdag zijn..dan weet ik tenminste iets en komt m'n mannetje weer thuis! Fijne dag allemaal
@cupcake spannend! duim hard voor je! het is zeker moeilijk om aan grafje van je kind te staan, maar het voelt ook heel mooi dat er nu nieuw leven in me groeit en dat hij grote broer wordt. Ik kan dus zeker wel genieten, misschien juist wel extra omdat ik weet hoe kwetsbaar het is.... ik voel me nu al stuk relaxter dan tijdens zijn zwangerschap.. maf he?
Is toch fijn dat je je een stuk relaxter voelt nu? Ben wel blij dat je er van kunt genieten nu en dat je het los van elkaar kunt zien.
Morgeuh ! Lov ,kom ons vertellen hoe je midweekje is geweest hoor !! Spannend Cupcake!!! Ons zeker updaten Hier heb ik dit aan de hand : http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/417995-temperatuursstijging-op-4-dpo.html mochten er dames dit herkennen of weten ? Dadelijk klaarmaken en dan stad in met iemand die ik ken ,rara wat wij gaan doen Liefs x
spannend nimme hier een tempratuur zakker vandaag op dpo 6? Lekker geslapen? Ik ga richting het ziekenhuis tot vanmiddag xx
Zeker lekker geslapen dus zeker niet liggen woelen Moet je gaan werken? op 6 DPO kan een innestelingsdip zijn dat weet ik wel
o spannend!! hier mindere dag: huilerig. Ook buikpijn, vermoed de banden en/of darmen, had ik vorige zwangerschap nl ook heel erg. ben huis aan het soppen, helpt me altijd wel..al bleef ik t liefst hele dag vandaag onder de dekens...
heb hele huis al gesopt lang leve hormonen! maar ga vandaag idd rustig aan doen en me overgeven aan de emoties..
ik doe mijn best mijn vriend komt om zes uur thuis, maar heb lieve vriendinnen vlakbij wonen! Jullie zijn lief!
Wat spannend allemaal voor iedereen. Zowel de dames die bijna kunnen testen als de dames die nog even in afwachting zijn. Leuk! Hier gelukkig eindelijk weer wat beter. Vandaag het werk opgebeld dat ik wel weer kon komen (verschrikkelijk, dat thuis zitten). Maar ze hadden al genoeg mensen rondlopen, dus toch nog een dagje thuis. Even de tijd om wasjes te draaien en het huis te fatsoeneren dus Oja, ik weet niet meer wie het vroeg, maar hier zijn we nog niet officieel bezig voor de eerste hoor. Dus vandaag wel mijn eisprong (al vermoed ik zelf dat hij eergister was), maar nog geen testjes etc. voor mij. Vanaf de zomer gaan we ervoor!
nee pas over 2weken weer werken hoop dat de tijd snel gaat dat thuis zitten gaat vervelen! M'n gips is eraf ben super blij hihi lopen gaat nog niet helemaal soepel maar dat komt van Zelf wel goed! @juff lekker je emoties laten gaan en kan je m'n huis ook niet doen je bent snel hihi neehoor grapje meis lekker van je zwschap genieten dikke knuff
Hi dames, ben een tijdje druk met andere dingen geweest maar het begon toch weer te kriebelen dus ben ik maar weer eens op Zp ingelogd ik zie dat er ondertussen als 4 zwangere dames zijn! das het dubbele van toen ik de laatste keer keek Gefeliciteerd! En voor Cupcake ga ik duimen want de nod komt is al in zicht! @ Kaoli: fijn dat je nog een dagje thuis kunt uitzieken das een meevaller! @ juffie: ik ben nog niet zwanger maar heb de laatste maand ook echt zon poetsdrang gelukkig was er aan ons huis nog genoeg te doen dus heb ik me daar op kunnen uitleven. Dat beloofd nog wat voor als ik zwanger word haha Hier verder niet veel nieuws, nog steeds aan het aftellen naar mei. Momenteel zijn we bezig een extra slaapkamer te verven/ behangen en op te knappen, dat moest al een tijd. Heb stiekem met de keuze voor de kleuren wel rekening gehouden voor de toekomst en voor het geval er een baby komt, het zou zonde zijn om dan weer alles te moeten overdoen Ik heb nog wel een vraag:Wanneer zijn jullie (of gaan jullie) beginnen met foliumzuur of mamma vitamines? En wat kun je nu het beste nemen?
volgens mijn gyn kan je beter 2 maanden ervoor al starten met foliumzuur! ik slik foliumzuur en vitamine d, meer niet.