Hmmmm ja zou kunnen als ik naar mijn cyclus kijk...hahaha je maakt me gek Wel super want ik dacht daar helemaal niet aan gewoon
@Lov je maakt het spannend Ik ga ff naar buiten, frisse neus na ochtendje bezoek voor de gek houden ging natuurlijk alleen maar over zwangerschappen en haar kindjes en ik versprak me steeds bijna
Oooh juffie ,ik zou daar ook niet goed in zijn om mijn mondje te houden Hier ook laatste dagje school morgen en carnavalparty op school dan 1 weekje vrijaf ...
het is me toch gelukt, wil zeker 1e echo afwachten maar het was zooooooo moeilijk. helemaal toen ze ging zeggen dat ze het altijd gelijk kon zien aan mensen en dat ze er zelden naast heeft gezeten... ik bloosde nog net niet!
Ben zo benieuwd als jullie met je echootjes afkomen ,zalig om te zien! Heb altijd zoiets gehad van eens zwanger zo'n apparaat mee te smokkelen naar huis en te kijken wanneer je zou willen ♥
Ik heb me vanmorgen ook 3 keer bijna versproken... Een buurmeisje van mijn moeder (was vroeger vriendin van me) is zwanger, dus dat maakte het ook niet makkelijker... Mijn moeder denkt nu alleen dat ik wel erg veel last heb van mijn maag de laatste tijd, aangezien die nu een beetje in opstand komt tegen de koffie... Tja, wat moest ik er anders van maken??
ohh ja dat zou gaaf zijn soms denk ik, als je nu verloskundige bent en je bent zwanger..kan je elke dag kijken!
Hahaha dat is dan grappig Bij mijn vriendin zag ik het gelijk! Ze is altijd erg smal maar zodra ze zwanger is zie je dat gelijk aan haar toetje...zo grappig!
@Nimme ja haha dat heb ik ook altijd gewild idd..!! kun je altijd je kleintje bewonderen!! en liefst dan wel met 3d functie erop he! haha @Brigit heel normaal hoor dat gevoel, maar echt...je kan idd van 2 kinderen evenveel houden!! maar raar maar waar...nu heb ik dat gevoel weer bij een derde haha...komt gewoon omdat moederliefde zo onvoorstelbaar groot is, dat je hart zowat uit elkaar ploft..zo GROOT! @Lov afwachten maar...maar zeg nooit nooit @zwangeren ja lijkt me ook echt soms lastig om het geweldige nieuws voor je te houden, zeker als je misselijk bent etc.
Wow wat is er weer veel gekletst zeg!! Ik heb alles even vlug nagelezen en even wat korte reacties @ Lov23: wat goed dat je weer lekker aan de slag kan! Hopelijk is het snel raak!! @ Micchan: wat een heftig verhaal en natuurlijk ook heel moeilijk om erover te praten als je vriend zover weg woont. Sterkte ermee! Ik zie dat er een hoop dames moeten testen de aankomende dagen, spannend hoor!! Ik duim voor jullie allemaal!!! Met mijn vermoeidheid gaat het weer wat beter, helaas heeft dit plaats gemaakt voor misselijkheid. En ik begin een klein buikje te krijgen!! Nou lees is wel dat dit waarschijnlijk door je darmen komt maar toch is het leuk
Zwanger worden in 2013 LIJST : CupCake88 - 24 jaar - 1e kindje - NOD 9 februari ? Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje -NOD 9 februari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - NOD 10 februari Jeniyah - 27 jaar - 2e kindje- NOD 11 Februari lova - 35 jaar - 3e kindje - NOD 12 februari littlewonder23 - 24 jaar - 2e kindje - NOD 13 februari Miesje25 - 25 jaar - 1e kindje - NOD 27 februari Lov23 - 29 jaar - 3e kindje - op dit moment in afwachting Tallie - 26 jaar - 1e kindje- start januari Friemeltje89 - .. jaar - 1e kindje- gestart Lies1988 - 24 jaar - 1e kindje - NOD 17 maart Sanne2011 - 2e kindje - start Maart / April Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start April Madeliefje1987 - 25 jaar - 3e kindje - start Mei Cosy - 27 jaar - 1e kindje - start Mei/Juni SuusD - 23 jaar - 1e kindje - start Juni Bubblez - .. jaar - 1e kindje - start Juni Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden v.h. jaar Koali - 24 jaar - 1e kindje - start zomer Dibbe - 27 jaar - 1e kindje - start september Snaud - 24jaar - 1e kindje - start najaar BaliBaby - 26 jaar - 1e kindje - start Oktober Bougainville - 20 jaar - 2e kindje - start Oktober Micchan - 18 jaar - 1e kindje - start December Puppy25 - 25 - 1e kindje - 18-01 ZWANGER!! Keli - 33 jaar - 2e kindje - 18-01 ZWANGER!! nmv - 26 jaar - 1e kindje -27-01 ZWANGER!! Juffie2 - 36 jaar - 2e kindje -27-01 ZWANGER!! Afspraken Puppy25 15 feb - intake vk Juffie2 - 21 feb - intake gyn + 1e echo nmv -26 feb - intake vk + 1e echo Juffie2- 1 mrt - intake vk + 2e echo
Daar ben ik nu ook benieuwd naar...... ik vind de week voor nod altijd zo spannend! *zit ik hier nog flink ongi te zijn* ben blij al die weer weg is en weer kunnen klussen ...
ok meiden.... heb een KV testje gedaan en binnen de afleestijd kreeg ik dit Op Iphone zie ik m... maar weet niet of je t met een pc ook ziet. Bekijk bijlage 304684 Dit is m 15 min later.... Bekijk bijlage 304686