Hoi meiden heb mezelf er even uitgezet, teveel dingen aan mn hoofd op dit moment, dus kan niet meer echt mee kletsen op de topic. Zal wel online komen en zo nu en dan meelezen, maar het bijhouden zal helaas niet lukken. Wens jullie nog veel klets plezier en dat jullie allemaal gauw zwanger mogen zijn van een beebje (of meer!). Liefs
Lov23 - 29jaar - 3e kindje - start op dit moment in afwachting Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje - start NOD 3 februari CupCake88- 24 jaar - 1e kindje - startIn afwachting Nimme - 32 jaar - 4e kindje - start 11 januari - NOD 08 februari littlewonder23 -24 jaar - 2e kindje - start Februari Lies1988 - 24 jaar- 1e kindje- start 1 maart Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start april Madeliefje1987-25 jaar-3e kindje - start mei Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013 Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013 Snaud - 24jaar - 1e kindje - start hopelijk najaar 2013 BaliBaby- 26 jaar-1e kindje- start oktober 2013 Ik heb mijn begin datum even veranderd. We willen minimaal een maand later beginnen. @knvs90 Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt!! ik had het toen ik tiener was, ook heel erg, achteraf zijn dat als beginweeen. Dus..dat is ook heftig qua pijn natuurlijk! Werkt de diclofenac? Ik kreeg van die paarse/lila tabletjes...geen idee wat dat was eigenlijk @Lov en..HCG test vandaag weer lichter? @Brus succes/sterkte met alle drukte, en ik hoop je rond juli toch weer terug te zien hier
Lov ,wat lees ik dat is goed è!!! Brusje ,oei ,hier is het ook vaak druk en af en toe discussie met de man om futiliteiten (hij hoord mij vaak gewoon niet)wat ik vraag of wat ik zeg... Zo vandaag ,hij moest de 2e fiets die al even buiten gebruik staat binnen brengen bij de fietsenmonteur ,rijdt hij naar een fietsenmonteur 10 km verder ipv.op 3 km van hier En daar was de winkel toe dus heel dat eind voor niets gereden o ik kon hem wat aandoen (diesel zomaar oprijden voor niets). Vroeg ik om op de terugweg pistolets mee te nemen en 2 zachte broodjes voor de jongste komt hij met een zak vol harde broodjes pfff en nee dan mag je niet boos worden van hem ,hij zou nog liever hebben dat ik me excuseer dan hem ..zucht. Dus ik moet alles regelen in huis want anders loopt dat gewoon vlagant MIS
Ja heb dit ook al eens in het verleden gehad die pijn maar er is nooit wat uitgekomen mn ha heeft me toen de prikpil gegeven waar ik achteraf ook niet beter van werd en bleef bloeden. En 2 maanden geleden werd ik hiervoor weer door verwezen naar de internist omdat ze toch aan mn darmen dachten na allerlei onderzoeken en nu zegt mijn ha weer dat het mn baarmoeder is?! Heb maar weer een afspraak bij de gyn gemaakt want heb naproxen gekregen maar heb vandaag al 3000mg paracet op en 500 mg naproxen en het helpt nog steeds niet echt dus mag nu alleen nog maar 1x 1000mg paracet Het enige wat een beetje helpt is mijn kruikje maar heb me gisteren blijkbaar verbrand omdat die te warm was maar vanwege de pijn heb ik dat niet eens gevoeld! Hoop dat ik me snel weer beter voel het enige rare is dat ik dit nie elke cyclus heb het valt me op als mn cyclus korter is als normaal
Hallo allemaal. Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik zou graag meekletsen. Ik ben 24 en wij willen rond zomer 2013 beginnen voor ons eerste kindje. Mijn vriend is nu nog bezig met een studie en we willen eerst wat meer zekerheid dat het einde daarvan in zicht is. Ik merk alleen wel dat ik heel moeilijk nog zo lang kan wachten. Mijn gevoel wil soms nu al, maar ik moet me nog even inhouden. Ik ben wel al vanaf september gestopt met de pil, dat voelt al heel fijn.
Ja man baal zo erg......al kan een bloedtest het ook pas echt vertellen maar zie het niet goed gaan...
@lov ach, balen zeg!tjonge, dat het nog zo lang in je lichaam blijft dan!! wat houdt die HCG dan in stand he?nou, echt, duim nog wel voor een bloedtest die aangeeft dat het toch einde verhaal is met de HCG. Dit is toch wel een behoorlijke nasleep zo. Je wilt door, maar het gaat nu gewoon niet. @knvs90 Heftig joh!! al die pijn...maar ook omdat ze dus elke keer veranderen wat het nu is!! Gaan ze dit nog verder onderzoeken dan? en zoveel pijn...niet leuk! maar..wie weet verandert na een zwangerschap. Bij mij is vrijwel de heftige pijn weg @Koali Welkom! wil je ook in de lijst toegevoegd worden?
Precies madelief ik kan niks afsluiten en dat is niet leuk. Als het hcg al daalt ben ik er nog niet......maar we moeten positief blijven..... Tja en wat is het? Geen idee.....restweefsel?
pfft...echt..als het allemaal achter de rug is, hoop ik echt dat je snel weer zwanger mag raken en dat je dan HCG in je lichaam hebt omdat er een kleintje in je groeit!! Wat zegt de HA hiervan dan? hoelang kan het duren volgens hen?
Ja ik ook.... Ik ga dan naar de gyn he nou die was vorige week best positief en zei dat het wel gedaald zou zijn morgen. Kijk dat kan nog steeds....mijn hcg was vrij hoog om als deze al gedaald is op een test te zien Ze zei dat het soms wel eens kan dat het lichaam het niet goed doorheeft zeg maar. Maar dan zal het wel moetem zakken natuurlijk.... Blijft het stijgen dan is er ergens iets in mijn lichaam wat daarvoor zorgt....en wat? Geen idee....dat weten zij natuurlijk ook niet. Op de echo zien ze niks idg.
@ madelief1987 Ja, ik zou graag aan de lijst toegevoegd worden. @ lov23 Wat een nare situatie voor jullie zeg. Ik hoop ook snel voor je dat alles weer daalt en jullie er weer voor kunnen gaan. Sterkte!