Ik denk dat je ei nog moet komen? Want als het van een zwschap zou komen moet je toch ook iets zien op je hcg testen?
Maar nimme welke datums horen bij je testen? Want als het dagen blijft knallen dat zou je denken dat je ei nog moet springen?
Hahahaha ja ik wet het nu al....maar nimme zoals ik al zei...als een ovu knalt van hcg moet de hcg test dat niet ook al aangeven? Geen idee?
Men zegt van niet , dus ik heb geen benul meer. Ga nu stoppen met zagen Dadelijk de stad in paar testen bijhalen Over naar jullie sorry voor de ego!
Is je man expert in testen of wat hahahahha.... Ik had wel altijd met een knaller van een ovu ook een posi hcg test....
Men bedoel ik op het foto topic niet mijne man . Die testen heb ik weggesmeten Lov kwestie ze niks aangaven, dus heb ze niet meer ....
@Nimme wel lastig he met die ovutesten, maar eentje was toch echt de enige knaller toch? waarom die dan zo donker blijft, geen idee! Duim voor je meid!!
Spannend Nimme.... Ik hoop t zoooo Hier last van me buik, misselijk en steken in me borsten.... kost me zoveel moeite om niet gelijk weer een test te pakken... manlief doet me wat
Madelief ,ik heb minder donker op die testen in tussen tijd getest dus ik heb niet zo donker van 28-01 tem.nu getest Jen ,ik hoop het voor je ,heb je nog veel testen in huis?? Hier ook meer krampjes hoop maar dat het geen ongi zal worden... Mja wie hoopt dat nu niet zo kort op een NOD Onderweg kon ik even online (ventje reed met de auto)maar toen viel internet uit. Heb 2 doosjes gekocht ,moest het even vragen waar ze lagen want ik ben niet zo bekend waar we pas wonen. Maar heb ze in huis en ik ga zondag opnieuw een testje wagen als ik geen ongi heb gekregen ondertussen ! Hoe is het met de andere dames ???
Goedemiddag, Wat een drukte , gezellig! Ik duim dat alle temps hoop blijven, dat alle eitjes gesprongen zijn en er snel positieve testen volgen! Zoonlief is niet te genieten vandaag na 13 uur slaap vannacht! Hij ligt er al voor de 2de keer in vandaag. Om 17 allemaal naar de kapper, even bij laten knippen want mijn pony is veel ste lang en zoonlief heeft een matje in zijn nek haha! Fijne dag!
Voor de liefhebbers: er pendelt vandaag weer iemand: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/414221-sweet-angel-pendelt-vanaf-vandaag.html