Oeeh spannend sann allebei dezelfde maand en geslacht Voor mij nog een heel eind hahaha was een beetje teleurgesteld en manlief ook die wil graag een meid Maar zie het gewoon als een spelletje en ga niet me hoop op september gooien want een pendel klopt ook vaak niet!
Klopt idd, ik zie het ook meer als "leuk" en mooi meegenomen als het zo is Man is overtuigd dat we 2 jongens krijgen Ik zou het heel gaaf vinden om er een meid bij te krijgen, man ook, maar denkt echt dat de tweede een jongen gaat worden
hallo dames, mag ik ook met jullie kletsen... Oke nu wilde we wel al zwanger worden in 2010, toen 2011, toen 2012.. Maar ik blijf hopen dat 2013 dan ons jaar zal worden
#Brigit aah zo zielig voor je meisje heel veel beterschap gewenst en hoop dat ze snel iets kunnen vinden waardoor ze mischien makkelijker naar de wc kan. Zou het zo van der over willen nemen. KNUFF!! #Jeniyah BALEN ZEG had zon goede hoop voor je Was vandaag je NOD?
http://i.imgur.com/sVGYRvO.jpg mijn ovutesten.....wordt ie vandaag nu duidelijker...ik meen van wel. Al is de eerste ook wel duidelijker dan de rest
Oeh oeh oeh....hahahaha zo spannend dit om te zien hahahaha.... Nu mag ik ze eindelijk gebruiken voor een juist doel
Welkom Maybe Hoop voor jou dat 2013 je jaar mag worden! Vind het wel knap dat je gewoon goede hoop blijft houden na al zo'n lange tijd bezig te zijn! Zal hard voor je duimen x
Lov hij word donkerder hoor!! Maar wat heb je met de eerste ovutest gedaan lijkt wel of iemand er een stukje van heeft gegeten hahaha SORRY!
maybe ook welkom hier lov de testen worden duidelijker van je! Hier ook genoeg pendels allemaal deze maand. Maar ga mijn hoop er niet op vestigen, ze hebben het ook vaak mis.
Dank je meid... Ja het gaat met up & downs.. ene moment ben ik super positief.. Maar het andere moment ook alles behalve...
Thanks! Zou het van een ei zijn of een zwschap aaahhhh hahahaha. Maar weg gaan gewoon uit van een ei. Dat alleen al is super!
Hahahah hoef je geen sorry voor te zeggen Is de combi van....iets proberen te plakke met plakband....en 2 kids om je heen hebben rennen hahahahhaha....
Wondertje in de maak, haha ja idd... maar aan de pendels te zien moet februari wel jullie maand worden Nu is alleen welk geslacht haha, of misschien wel een tweeling met beide geslachten Maybe welkom! En idd vreselijk dat jullie al zo lang moeten wachten en zoveel vlindertjes hebben.... Heftig lijkt me dat, maar goed dat je zo positief blijft! Lov ga ervoor zou ik zo zeggen! Heb weinig verstand van ovu testen, maar aan de rest te horen zijn ze positief! Zometeen naar de kapper.... zoonlief heeft een woest kapsel nadat hij gedouched en geslapen heeft haha!