Lov23 - 29jaar - 3e kindje - op dit moment in afwachting Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje -NOD 3 februari CupCake88- 24 jaar - 1e kindje - op dit moment in afwachting Nimme - 32 jaar - 4e kindje - start 11 januari - NOD 08 februari littlewonder23 -24 jaar - 2e kindje - start Februari Lies1988 - 24 jaar- 1e kindje- start 1 Maart Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start April Madeliefje1987-25 jaar-3e kindje - start Mei Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013 Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013 Koali - 24 jaar- 1e kindje- start zomer 2013 Snaud - 24jaar - 1e kindje - start najaar 2013 BaliBaby- 26 jaar-1e kindje- start Oktober 2013 Heb je toegevoegd Koali
Hallo dames... Een drukke dag gehad en vannacht slaapdienst dus niet kunnne reageren. Lov ik hoop dat alle hcg snel weer weg is... Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat je alsnog zwanger bent? Zo niet sterkte... Ik heb het hele verhaal geloof ik gemist, sorry als ik domme / kwetsende vragen stel. vandaag met man en vriendin meerdere afleveringen criminal minds gekeken, heerlijk! Zoonlief heeft bijna 3 uur geslapen vanmiddag en erna heel zoet in de box gespeeld. Ondanks dat hij 16 maanden is kan hij zich daar nog prima vermaken. Soms 1 a 2 uur per dag, wat voor mij ook erg fijn is natuurlijk! Kijken jullie wel eens 4 handen op 1 buik? Alles wat met zwanger zijn te maken heeft blijf ik interessant vinden... Op het einde van mijn zw schap keek ik erg veel bevallingsverhalen haha! Ideaal aantal kindjes? Ik denk 2. Man wil er niet meer. En praktisch lijken mij er 3 ook niet bovendien is het financieel ook een stuk duurder dan 2 natuurlijk. Maar mochten wij een tweeling krijgen dan zijn ze beiden natuurlijk van harte welkom ♡
Ja, ik kijk ook wel eens 4 handen op 1 buik. Nu 'wie is de reisleider' aanstaan, maar ik ga het wel nog terugkijken. Ik heb laatst ook alle afleveringen van babyboom gekeken.. ik wist helemaal niet dat dit programma er was Ook ik vind alle "zwangerschapsprogramma's" erg leuk om te kijken. Iemand nog tips? Toevallig, hier is de situatie precies hetzelfde. Het liefst twee, maar als het zo uitkomt zijn er 3 natuurlijk ook altijd welkom. Wat leuk ook dat iedereen in een andere periode gaat beginnen. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen voor iedereen.
Tienermoeders (is belgisch), generatie 2010 (is stopgezet maar de eerste twee jaren zijn best leuk om te kijken), bevallingsverhalen, 16 and pregnant en teen mom. Ik blijf het wonderlijk vinden dat ik onze kleine man gedragen heb. Ik zie er zo naar uit om weer zwanger te mogen zijn ♡ al was het niet altijd makkelijk.... Vanaf week 5 misselijk, bekkeninstabiliteit al vrij vroeg in de zw schap, vocht, veel kokhalzen, carpaal tunnelsyndroom... Maar goed.. alles voor het goede doel ♥
we beginne eerder met een brusje. de stip die we overhouden doen we weg Morgen of over morgen verwacht ik me ongesteldheid. Spannend..
Ik zou me ook graag bij jullie willen aansluiten. Wij willen in april voor onze eerste kindje gaan. Super leuk topic trouwens
Morgeuh , aan de nieuwelingen WELKOM Lov aan jou succes vandaag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe gaat het nog met de dames hier? Ik wacht mijn ongi af nu vrijdag ,voel het al rommelen met mijn darmen is altijd zo opvoorhand. Liefs x
Lov23 - 29jaar - 3e kindje - op dit moment in afwachting Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje -NOD 3 februari CupCake88- 24 jaar - 1e kindje - op dit moment in afwachting Nimme - 32 jaar - 4e kindje - start 11 januari - NOD 08 februari littlewonder23 -24 jaar - 2e kindje - start Februari Lies1988 - 24 jaar- 1e kindje- start 1 Maart Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start April SuusD- 1e kindje- start April Madeliefje1987-25 jaar-3e kindje - start Mei Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013 Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013 Koali - 24 jaar- 1e kindje- start zomer 2013 Snaud - 24jaar - 1e kindje - start najaar 2013 BaliBaby- 26 jaar-1e kindje- start Oktober 2013 SuusD, welkom en ik heb je toegeveogd aan de lijst. mogen we je leeftijd ook weten? @Lov wanneer krijg je uitslag van de bloedtest van vandaag? @LittleWonder Wat leuk dat je eerder gaat beginnen!En super goed dat je gestopt bent met roken echt heel knap!! maar wel heeeeeeeeeeeel goed!!! Hier willen we graag een wat groter gezin. Dus 4/5? Ligt helemaal aan hoe het gaat etc. @tv programma's jaaaaa hou ook zo van zwangerschap/baby programma's keek in mn zwangerschappen naar babyboom en bevallingen etc. Geweldig! Nu is er ook een nieuw programma kleine baby's, grote zorgen. Maar die lijkt me weer heel heftig..dus weet niet of dat nu een goed idee is om te gaan kijken...
Ivm.borstvoeding : nr.1 heeft 1 maand genoten (ben toen ernstig ziek geworden)was ook de 1e maal en viel niet zo mee (tepelhoedje moeten gebruiken en net toen het goed ging moeten stoppen). nr.2 heeft 14 ,5 maanden genoten (moeten stoppen na 3 vmk* en baarmoederontsteking door medicaties).Deze 14,5 maanden zijn omgevlogen ,dronk goed en had er ook genoeg mee. nr.3 heeft 12,5 maand genoten ,hij had ook vaak niet genoeg ,heb dus vaak moeten geven soms om het uur was niet abnormaal. Ivm.babyprogramma's : goh mijn man wordt er ZOT van Zegt genoeg niet? Ik kijk zoals jullie maar ook op Franse posten of Duitse ,geen probleem om te volgen hoor Onze dochter van 5,5 was vanmorgen al om 3 UUR op !!!! Ze had de tv.aangezet en alle lichten in de woonkamer en om 6u45 komt ze doodleuk zeggen dat de tv.uitging (autostandby na 3 uur) Wat was ik :x ,ze is gestrafd ,hoop maar dat ze de avond:x haalt! Tomatensoepje staat op't vuur te pruttelen en dadelijk balletjes rollen ,alles is gekusit en dan is het weer haasten tegen 12 uur om de 2 oudsten op te halen. Vanavond normaal Zumba ,heb geen zin ,heb rugpijn en mijn darmen spelen altijd op 1 week voor men ongi.
@Nimme die zal vandaag wel flink moe worden!! soms he...ze kunnen zo stilletjes naar beneden sluipen.
@Lov23: spannende dag vandaag, succes! @nieuwe meiden: welkom, gezellig dat jullie mee kletsen! @littlewonder23: wat leuk dat jullie eerder gaan beginnen aan een brusje Ik heb de eerste babyboom serie helemaal gevolgd. Woonde toen nog bij mijn ouders, dus kon lekker met mijn moeder kijken. Mijn vriend vindt dat ik te vaak over kinderen praat, af en toe wordt hij helemaal gek van me haha Ik kijk op dit moment amper tv omdat we het druk hebben met klusjes doen in huis. Als mijn cyclus alweer normaal opgestart is/zou zijn, dan zou ik nu bijna mijn eisprong hebben. Moet zeggen dat ik nog steeds geen last heb van het ontpillen. Wel vaak hoofdpijn, maar dat heb ik wel vaker in periodes dat ik het druk heb. Binnenkort maar eens beginnen met het gaan slikken van mijn zwangerschapsvitaminen, dan ben ik er vanaf 1 maart helemaal klaar voor Hopelijk mijn lichaam dan ook