Ben er weer... en ik kon het niet laten aangezien ik zoveel voel ivm.zwanger zijn heb ik na de ochtendurine en doorslapen Toen ik wakker werd met een ovulatietest en een zwangerschapstest getest. En omdat we namiddag op bezoek gaan en daar meestal alcohol wordt voorgeschoteld kan ik nu een goed smoesje voorzien zodat het niet te erg opvald Bekijk bijlage 305042
ik ga opnieuw eentje nemen speciaal voor u se ben helemaal zenuwachtig en toen ging het niet zoals ik wilde
die was van op de vensterbank maar heb donkerhouten omkadering en het licht was zo fel... ben ermee bezig.
2 à 3 uur maar voor het zekere 3 uur Streep kwam gelijk erop dus ben zeker dat het raak is dacht van dat kan toch niet ,gisteren zo negatief getest maar ben om 2& uur gaan slapen gisteravond ,was zo moe enja zie dit is dus typisch voor mensen met mijn medische achtergrond.
Heel erg bedankt dames ,kan het amper geloven... Heb net mijn man op de hoogte gesteld met een slabje en de testen met erop : " Ik ben de kleinste " ♥♥♥ Hij is over the moon