welkom pennie leuk dat je komt mee kletsen Hoop dat het snel raak mag zn! Heel veeel beterschap voor je zoon sann xx
Dag dames, Ik loop geloof ik een beetje achter hier... Ik was van plan om gisteren alles bij te lezen en misschien een korte update te geven, maar mijn rug wil hier niet aan meewerken. Hij doet zelfs zo pijn dat ik niet langer dan een half uurtje op dezelfde manier kan zitten! Dat helpt natuurlijk niet als je even rustig achter de laptop wil zitten, ben nu constant aan het lopen of liggen. Word er alleen een beetje gek van! Maar ik zal binnenkort wel even een update schrijven en ik probeer nu af en toe wat te lezen, maar jullie schrijven lekker veel!
ik breek even in om Nimme en Littlewonder te feliciteren! wat fijn dat jullie positief getest hebben! Hoop dat jullie een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby zullen krijgen
http://i.imgur.com/lPc2fdk.jpg jeeeeeeh eitje is geweest!! Gisteravond nog een testje gedaan en dat was echt ee knaller!
Zo setje van 10 besteld hopelijk is het er morgen kan ik woensdag gaan testen ....hoop zo dat ik eruit kom en dat mn ei klopt
@Sanne Sterkte vandaag met de operatie! @ nieuwe meiden Welkom!! @Lov jaaaaa eitje geweest en nu heel hard duimen dat het raak is!!! Zo hier een opruimdagje! dat hoort blijkbaar ook bij mn cyclus...dan beginnen de opruimhormonen weer
Sanne: sterkte met de operatie vandaag!! Nimme: gefeliciteerd!! Littlewonder: ook gefeliciteerd!! Dit is zeker een vruchtbaar topic. Hier een blije mama, sinds gister kan mijn kleine meid eindelijk normaal poepen. Ze probeert het nog wel op te houden maar je ziet haar gezicht echt opklaren als ze toch toegeeft. Pff forlax doet eindelijk zijn werk. En de lidocaine creme ook vast wel. Koai: waar ga jij allemaal naartoe in amerika? Ben erg benieuwd Hier: van het weekend met man over een 2e kindje gehad. Ik ben er wel uit dat we nog voor een 2e gaan, maar nu echt nog niet. Ik moet eerst aan mijn gezondheid werken en mijn meisje moet zich ook eerst beter gaan voelen en ook beter slapen. Ik weet sinds november vorig jaar dat ik fibromyalgie heb, volgens mijn reumatoloog is dat een goedaardige reuma mijn lichaam doet zeer maar daar heb ik al zolang lastvan dat ik er aardig aan gewend ben, maar ik ben ook extreem moe en dat is iets waar ik echt niet aan kan wennen. Ik hoop dat als dat allemaal wat beter gaat het ooit weer gaat kriebelen bij mij en dat we er dan voor kunnen gaan...
Pennie: Welkom! Nimme: Zo, die zijn duidelijk! Sanne: Heel veel sterkte met de operatie vandaag.. Hoop dat het allemaal heel voorspoedig verloopt! Brigit: Wat fijn om te horen van je meisje, wat zal dat een opluchting zijn zeg! Hopen dat het zo goed blijft gaan. En fibromyalgie, m'n vader heeft het helaas ook en ik kon echt zien hoe hij achteruit ging.. (Heb hem sinds November 2011 helaas niet meer gezien..) Dus ik heb een idee hoe rot dat is.. Heel knap van je dat je toch de hele dag gewoon moedig doorkomt en je ook nog voor een tweede wilt gaan, respect meis!
@Lov ik hoop zo dat je in ons rijtje mag gaan aansluiten binnen paar weken!! @Nimme leuk he die oplopende testen hoe is het verder hier? Ik lees wel mee, maar ben dan halverwege draad alweer kwijt..ligt aan mij, niet aan jullie! excuus dus dat ik niet persoonlijk verder reageer! Ik lees en leef wel mee! ik vrees dat ik een griepje onder de leden heb: kortademig, hoofd vol, lichte hoofdpijn en moeeeeeeeeee als koe. Halve school loopt te blaffen als zeehonden dus was te verwachten. Verder geen kwaaltjes, ja mijn bh moest al op standje groot en ik heb paar flinke pukkels. Verder in vergelijking met vorige zwangerschap niets te klagen want toen was ik nu al doodmoe en kotsmisselijk 's nachts.