Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

ovulatietesten ik zweer bij wondfo (kruidvat terwijl anderen dat crap vinden, je hebt ook sensitest of z&k

ja idd.madelief ,ik hoop maar dat hij geen stommiteit gaat doen bij zichzelf ,hij is iemand die zich niet goed kan uiten bij zijn vrouw maar bij mij loopt dat wel gesmeerd ,gek toch?!

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wij krijgen ook altijd veel energie na het sporten, dus we doen nu ook 2 maal per week zwemmen. Heerlijk!

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Koali ,ja lekker en maar goed slapen vanavond !

4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @Bibi welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!!

@Sanne, fijn dat alles goed is gegaan!

@lov, joepie je ei!! Hoop dat het versieren ervan gelukt is! Vind t wel een goede term ;)

@Koali, ik heb ook lekker gesport! Had idd ook geen zin maar nu wel blij dat ik geweest ben :D

Zo... Ik had net echt even flinke testdrang zeg! Dus was blij dat ik ff kon gaan sporten.. Afleiding! Ik ga woensdagochtend weer een testje doen, als ik nog niet ongi ben.. Dan is het 1,5 week geleden en is m'n man ook thuis als het goed is! Ben er echt klaar mee nu, met die lange cyclus! Wil of een posi test (hele kleine kans) of door naar ronde 2!!

Nu lekker m'n bedje in! Weltruste meiden!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha ja leuk hè.
    Cupcake ik hoop dat je snel iets weet meid. Natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent dan! Maar je bent ook echt pas gestopt met de pil.?

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    hej dames wij gaan ook voor een wondertje vandaag de mirena eruit

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend sunshine!

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja, 23 dec gestopt, 27 dec pilbloeding van 2-3 dagen en daarna niks meer! Na 2 wk ook gestopt met ovutesten, af en toe nog 1 gedaan als k iets dacht te voelen maar geen posi kunnen ontdekken..

Hoop ook snel wat meer duidelijkheid! Al is het maar een nieuwe ronde, dan ben ik al blij!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien heeft je lichaam wat moeite met het stoppen van de pil. ... Of heb je veeeeel later Eem ei gehad. Kan ook nog.
    Zag je geen streepjes op de testen dam?

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    ja de spanning zit er goed in,,, alleen ik ben niet gaan vloeien met verwijderen, dus of toch maar wachten of volop aan het klussen:(

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja lijkt me wel dat je eerst ongi gaat worden nu....niet?

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dat neem ik aan van wel, alleen voordat ik de mirena had, had ik de pil en werd ik het in de stopweek niet meer, toen de pil 3 maand gestopt en ook niet ongi geworden met plaatsen van de mirena toen wel 3 weken daarna nooit meer. dus ik ben heel benieuwt wat het gaat doen

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja dan duurt het misschien wel even......zou je het dan niet makkelijk vinden om te gaan tempen?

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    ik had er niet eens aan gedacht nee goed id

15. Pennie

Pennie Lid

30 jan 2013
    37
    0
    0
    .
    Wow wat een berichten allemaal hihi. Ik zit in de nachtdienst, dus vandaar beetje late berichtjes...
    Ik ben erg aan het twijfelen om met ovulatietesten te gaan beginnen... Wie heeft hier ervaring mee?

16. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    sunshine welkom hier en succes!

cupcake misschien moet je lichaam nog op gang komen? Hoop voor je dat het niet zo is natuurlijk!

nachtdiensten, hier geen ervaring mee.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gebruik ze nu pas voor het eerst....maar wat wil je weten?
    Je test nooit met ochtendurine....ik doe het altijd met het tweede plasje:D je moet wel even je pipi ophouden zo'n 2-3 uur. Je begint rond dag 10 en je streepje wordt steeds duidelijker als meer komt.
    Zal zo mijn rijtje plaatsen dan kun je dat goed zien;)

Hoe is het met iedereen? Hier vandaag weer licht streepje op de ovu dus het is echt wachten nu.......zoooooo spannend !

Nog testers?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

http://i.imgur.com/MijmUvt.jpg mijn rijtje....
    Je ziet een licht streepje die steeds donkerder wordt. Is ie het meest donker dan springt mijn ei daar binnen 24-48 uur. Nu neemt het weer af dus weet ik zeker dat het voorbij is. Al heb je nooit echt zekerheid dat je ei springt, want soms doet ie het niet.

Alleen worden de testen niet helemaal licht ?......nimme weet jij of dat iets uitmaakt?

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Goedemorgen dames..

Heb een gebroken nacht inclusief spugen gehad, en voel me nu ook zo naar, maar kom niet meer in slaap.. :(

Bibi en sunshine, welkom!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei beterschap!

Deel Deze Pagina