Zwanger worden in 2013

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ilss, Dec 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    2,227
    1
    36
    hej dames ik heb de berichten weer even gelezen lange dag gehad van 9 tot 22 gewerkt bah.

pommepom: hier het zelfde verhaal ook gister laten verwijderen nog niets te bekennen van enig bloed alleen hoofdpijn. ik hoop wel dat het snel gaat komen. de laatste keer voor mij een normale mensturatie was 10 of 9 jaar geleden dus ben heel benieuwt succes in iedergeval.

2. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Nieuwe dames welkom.

Hier komt donderdag moeders voor moeders langs.
    Spannend...

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Welkom nieuwe dames!

Wat ontzettend vervelend CupCake! Ik vond mijn cyclus van 39 dagen al lang, maar ik mag niet zeuren als ik het met jouw situatie vergelijk. Ik hoop echt voor je dat je snel ongesteld wordt zodat je naar ronde 2 kan! Ook duim ik voor een kortere ronde dan met eisprong voor je! Ga je de volgende ronde temperaturen? Ik ben daar deze ronde mee begonnen (zie handtekening) om te kijken of ik uberhaupt een eisprong heb.
    Hoop dat je je snel meldt met goed nieuws over een nieuwe ronde hier!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer Cupcake...
    Fijn dat het in orde was nimme!

5. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Balen meis, ik hoop dat je menstruatie snel doorkomt zodat je naar ronde twee kan.. :(

En dankjewel! Voel me al een stuk beter, alleen een vervelende steek in de borst bij het ademhalen, maar dat heb ik 1000 keer liever dan overgeven hahaha. :D Ga denk wel proberen vroeg m'n bed in te duiken..

Pommepom, welkom!

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Dankje meid! Ik heb er inderdaad aan zitten denken om te gaan temperaturen.. Heb deze ronde gedurende 2 weken ovu testen gebruikt, maar zonder resultaat dus ben er mee gestopt. Word een beetje duur anders ;)

7. Pennie

Pennie Lid

Jan 30, 2013
    37
    0
    0
    .
    Welkom!
    spannende tijd ga je dus tegemoet! Er word hier indd veel en gezellig geklets hihi. Probeer het een beetje bij te houden maar is niet gemakkelijk..:p

8. Pommepom

Pommepom Bekend lid

Feb 12, 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de welkoms! Ik ga m'n best doen het een beetje bij te houden..

@sunshine92 onze situatie is inderdaad aardig vergelijkbaar! Ik hoop voor je dat je cyclus snel duidelijk wordt! Ik hou het in de gaten..

Ik heb nu wel ineens een enorme pukkeluitbraak in mijn gezicht.. Kan da al zo snel na verwijderen mirena? Nu 2 dagen..

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

welkom pom en andere nieuwe zwangeren :)

Little ,spannend ivm.Mvm !

Hier vandaag rustig dagje naar mijn meoder met de kids,zij heeft geen rijbewijs dus zal het zo moeten alhoewel ik liever in bed zou kruipen zo moe dat ik ben ;)

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    2,227
    1
    36
    @pommepom
    Ik heb geen id of dat al zo snel kan ik had gister wel erge last van een pest bui (komt zelden voor hier) haha dus wie weet

11. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Hier vandaag ook een rustige dag tegemoet! Lekker vrij. Moet wel wat boodschapjes doen.
    Hier heb ik nog helemaal geen kwaaltjes terwijl ik die in de vorige rondes wel had. Spannend.

12. littlewonder23

@cupcake wat jammer van negatieve test.

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Mee eens :(
    Maar geen bloed ....

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ga een badje nemen en dan weg voor de hele dag,
    Niet teveel tetteren è dames ;)
    Hier mijn testen van maandag (bovenste) en vanmorgen (onderste) :
    View attachment 305878

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

Aug 16, 2012
    3,398
    2
    38
    Noordbrabant
    @ Pommepom, welkom!
    @ littlewonder, spannend zeg MvM morgen.
    @ Micchan weer wat opgeknapt?
    @ Nimme, fijn dat je uitslagen goed waren en succes met de autorit vandaag.
    @ Pennie, welkom :) er word hier inderdaad goed gekletst en ik kan het soms ook niet bijhouden.
    @cupcake, jammer van de witte test maar je was ook wel vroeg met testen toch? misschien een volgende test wel succesvol :)

Hier goed, eindelijk weer wat rust op mijn werk :) dus ook meer vrije tijd na mijn werk omdat ik de afgelopen maand iedere dag moe thuiskwam.
    Verder hebben manlief en ik nu een officiële datum geprikt dus in de lijst kan mei/juni in Juni worden veranderd bij mijn naam, kan iemand dat voor mij doen?:) Nu we een datum hebben mocht ik twee pendels aan vragen:) en ze komen beide op september grappig genoeg:D.

Doen jullie trouwens iets aan Valentijn? tot nu toe hebben we elkaar alleen een kaartje gegeven maar dit jaar heb ik een nachtje weg in april geboekt. Manlief zit helaas nog steeds werkeloos thuis dus kan hij wel een uitje/ opkikker gebruiken :)
    zo nu maar weer iets nuttigs gaan doen, heb lang genoeg achter de pc gehangen:p

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ik zit nu op mijn werk, dus kan de lijst niet aanpassen (neemt een beetje teveel tijd in beslag haha). Misschien kan iemand anders de lijst aanpassen? Er moeten nog 3 dingen gebeuren:

- NOD Lov23 aanpassen
    - Startdatum Cosy aanpassen
    - Nieuwe dames toevoegen als zij dat willen

Anders kan ik het vanavond thuis wel doen denk ik:)

Fijne dag allemaal!

Ps Nimme, heb net gereageerd op je testjes in je andere topic. Ziet er goed uit meid!
    Littlewonder, succes met MvM!

17. littlewonder23

mooi moppie.
    hcg neemt mooi toe.
    ben zo blij voor je:)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooie testjes nimme......
    Valentijn nee doen we niet aan.....maar ik krijg meestal een doosje bonbons hihi...die wat ik het lekkerst vindt. Vindt ik altijd zo lief hahaha..

Hier gaan de kids zo naar opa en oma.....wij willen vanavond lekker gaan uit eten....

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Thx lieverds!

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik ben niet vroeg hoor.. M'n banner klopt alleen qua dagen, niet wanneer ik kan testen. :D:(

Share This Page