nimme de testen zien er goed uit, streepje word duidelijker! valentijnsdag doen wij ook niet echt wat aan. Op andere dagen als we het spontaan doen vind ik leuker dan op zo'n dag hihi.
Hallo dames! Met mijn rug gaat het weer iets beter, dus kan weer even achter de laptop zitten. Maar heb niet alles terug gelezen, daarvoor kletsen jullie te veel! Ik heb wel last van vervelende kwaaltjes, maar het is nog te doen omdat ik weet dat ik er wat moois voor terug krijg. Hierdoor ga ik minder makkelijk ergens heen en ben ik dus meer thuis. Dat is nu wel een beetje eenzaam, want mijn man werkt nu heel veel (ook avonden). Ook kan ik met mijn rug nog niet auto rijden, wat het vrij lastig maakt om ergens heen te gaan als je in 'the middle of nowhere' woont... Morgen komt een vriendin op bezoek. Heb afgesproken met mijn man dat ik het haar mag vertellen, maar dan moet ze wel haar mond dicht houden! Zij spreekt mijn andere vrienden en mijn familie nooit, dus het is een vrij veilige keus! Heb er dan ook veel zin in! Hoe is het met jullie allemaal? Zijn er nog veel dames die binnenkort kunnen gaan testen?
dames het spijt me echt van mijn weinige reacties op jullie verhalen, erg druk geweest gister en met de vraag gezeten hoelang zou ik moeten wachten max wann mijn menstruatie op gang komt of niet en wann ik dan de ha zou moeten bellen. vanmorgen ha gebeld en gevraagd ik kreeg als andwoord: mevrouw ik zou gaan beginnen met ovulatie testen kijken of u wel ovuleerd is dat het geval maak je dan nergens druk om is het niet het geval zou ik me druk gaan maken wie u als draagmoeder wilt. nou de tranen rolde over me wangen. vraagt ze mevrouw wat is er nou ik uitgelegt ik zou toch wel graag zo zwanger willen worden en dat ik haar andwoord nou niet op prijs stelde ha zei: ja maar de een verdient het geluk en de ander niet daarom verschilt iedereen ook van elkaar. ik de haak erop gegooit, ben dus erg down ik ga vanavond de rest weer even lezen hier en dan wat meer reacties terug geven, liefs sunshine92
Wat een lompe reactie via de telefoon!!!!! Sommige mensen hebben weinig gevoel voor tact...Knuffel sunshine!
Pardon? De één verdient het geluk en de ander niet???? Wat is dat nou weer voor bullsh*t!!!! Alsof jouw huisarts uitmaakt dat iemand het niet zou verdienen? Denkt ze dat ze God is ofzo (niet dat ik geloof maar goed)? En om dan meteen over een draagmoeder te beginnen snap ik ook echt niet! Alsof er niet nog meer mogelijkheden zijn om zelf zwanger te worden! Wat een ongelofelijke *piep* is dat mens zeg. Ik snap dat je daar overstuur van bent meis Geloof me, dit is echt geen normale reactie geweest! Het kan soms helaas maanden duren voordat een menstruatie weer op gang is. Je zou kunnen proberen ovutestjes te gaan gebruiken, maar bij een onduidelijke en lange cyclus kan je dan soms wel blijven testen. Heb je deze cyclus je temperatuur bij gehouden? Veel sterkte hoor en ik hoop echt voor je dat je menstruatie snel op gang is!
@ juffie2 ja echt he ik kon me oren ook niet geloven @lies 1988 ik denk het al verwacht ik het niet, de artsen van tegenwoordig zijn merendeel lomp. nee nog niet getempratuurt mijn spiraal is er maandag pas uit gegaan alleen ik was met die vraag blijven zitten hoelang ik zou moeten wachten voor mocht het niet komen dat ik de ha zou moeten inlichten. dit andwoord had ik dus totaal ook niet verwacht. het was meer een interesse vraag om het in de gaten te houden dan een schreeuw van hellup
tssssssssssssssssssssssss geen woorden voor....helaas werken er nog te veel mensen op de verkeerde plek en richten ze te veel schade en pijn onder zonder ook maar greintje besef te hebben wat hun woorden doen met de ander
ja serieus echt ik kan al jaren niet goed met haar hoor maar ik heb er toen heelveel moeten komen vanwege mijn schiltklier dat ging totaal niet goed na de operatie en de internist heeft mij na n paar weken over gezet naar de ha daar moest ik 2 wekelijks gecontrolleerd worden en omdat ik het ook aan de ogen had moesten die ook gecontrolleerd worden en daarom moest ik 1x in de 2 weken op spreekuur komen wat zij onzin vond en zonde van der tijd en daar is een heel gedoe mee geweest dat ze me terug bij de internist in het zh wou hebben sinds dien is ze niet zo blij meer met mij
Ja maar dit is zeer onprofessioneel vandaar dat ik het bijna moeilijk vindt om t geloven dat zij dit zegt. Was voor mij absoluut een reden om een andere HA te zoeken. Heb je dit wel al aangegeven bij je HA?
Nou mijn buik is er zo van geschrokken dat die besloten heeft maar ongesteld te worden dus daarna kunnen we beginnen voor ronde 1
Sunshine, tsjee wat een reactie zeg Ik sta er versteld van... Is het geen optie om een andere ha te gaan zoeken? Of over te stappen van praktijk? Een ha moet een soort vertrouwenspersoon zijn, en niet iemand die je afblaft aan de telefoon als je een serieuze vraag stelt. Fijn dat jullie bijna aan ronde 1 kunnen beginnen, spannend! Pommepom, welkom! Nimme, jaaa fijn dat alle uitslagen goed waren! Lov, is je ei nu definitief gesprongen? Hopelijk ben je deze ronde zwanger... Pfff net heel lief pannenkoeken gebakken (naja flensjes) voor zoonlief, wilde hij het niet. Heb er zelf maar 3 gegeten, haha, ze waren vrij klein en dun dus moet kunnen. Vanmiddag werken van 15.30 tot 21.30 en zoonlief wordt nu door manlief naar bed gebracht, dus ik denk niet dat ik hem zo nog zie Oh en een nieuwtje : zoonlief kan lopen!!! Ben zo trots! Al een tijdje stond hij los of zette 1 stapje los, maar ging al vrij snel weer kruipen. Nu loopt hij soms echt 2-3 meter los, nog wel iets wiebelig, maar ik vind het zo gaaf!!
Nou dat is dan toch wel fijn sunshine, dat je onttrekkingsbloeding begonnen is! Gelukje bij een ongelukje Nu hopen op een mooie cyclus! Wat super dat je zoontje kan lopen Sanne! Hoe oud is hij ook alweer? Mooi rijtje Lov! Ik duim voor je hoor
Lov, mooi rijtje! Ik duim voor je!! Lies, hij is 18 maanden. Dat is ook het gemiddelde om te lopen, dus we zijn trots Bovendien is hij sinds oktober elke mnd ziek geweest, minimaal 1 week per keer, dus ik heb het idee dat hierdoor zijn ontwikkeling steeds 2 stapjes vooruit --> ziek --> 1 stapje achteruit is gegaan.