Vanmorgen heb ik het grote nieuws verteld aan een vriendin. Zij is nu de enige die er van weet! Haar eerste reactie was: zo'n gevoel had ik al! Ze reageerde niet zo leuk als ik had gehoopt, maar ze heeft ook een totaal ander leven dan ik en is echt nog niet bezig met kinderen enzo... Denk dat het daar ook wel een beetje aan zal liggen. Ze was blij voor ons, maar ben wel bang om het aan anderen te vertellen. Zij is toch altijd iemand geweest die heel dicht bij mij stond, als zij dan niet heel enthousiast reageert, hoe reageren anderen dan? Sorry, moest even mijn onzekerheid uitspreken...
Idd die testen van cindy Ja zoveel testen hoef ik ook weer niet hahahha....vertrouw haar ook en iemand via ebay niet zo
Ja als ze maar 2 streepjes geven Doe je rustig aan dan meissie....! Gaat het allemaal al sneller nu bij een 4 de? Nichtje van mij zei bij de derde dat haar buik extree, snel ging. Nu had ik dat ook bij de mk....helaas was ons kindje wel al dood Vraag me af of het dan nu nog sneller gaat....ik bedoel was 2 maanden toen het echt over was....zo lang is dat nog niet hè.
@opruimen ben ik al lang klaar mee.......al scheelt het behoorlijk als de kindjes niet thuis zijn geweest hahaha...dan heb je een heel stuk minder zooi. @nmv hier dan nog eens.... Toch vindt ik dan dat je gewoon superenthousiast moet zijn? Ik was dat ook voor onze vrienden toen wik nog geen kids hadden. Misschien nog zelfs meer enthousiast....was helemaal verbijsterd. Kan ze misschien wat jaloers zijn?
Nimme wat fijn dat je testen donkerder worden!! @ Taarten, Succes met de taarten, hmmmm lekker hoor!! Lov is ook zo, haha! Laatst 1 testje gedaan. Was onmogelijk zwanger te zijn, maar had zoveel syptomen (weinig eetlust, beroerd worden, zere buik) dat ik ze toch wel even wilde testen, haha! En aangezien ik er 10 had, kon er wel 1tje vanaf. Daarbij hoop ik natuurlijk snel zwanger te zijn (wie niet??!) dus hoop er maar 1 nodig te hebben en de rest 'voor de leuk' op kan maken haha! Nmv, wat jammer dat je vriendin niet reageerde zoals je hoopte... Toevallig had ik het er vorige week nog over met mijn beste vriendin. Toen we haar vertelden dat ik zwanger was, reageerde ze ook niet verrast ofzo. Nu hadden we het er wel eens over gehad dat we ervoor zouden gaan als mijn opleiding klaar was en ik werk had, maar toch. Je hoopt dat mensen net zo vol ongeloof zijn als jij tijdens je eerste positieve test. Maar goed.... de rest vd vrienden en familie reageerden wel erg blij. Ze was ook wel blij hoor, maar uitte dit niet als verrast te zijn zeg maar. Over een uurtje werken.... en erna weekend vanavond om uiterlijk 21.30 Zoonlief kan nu echt flinke stukken zelf lopen, zo leuk en schattig om te zien!! Fijne middag!
Bij een tweede krijg je toch meestal ook sneller een buik(je) dan bij een eerste? Of is dit bij een 3de nog weer sneller?
Schijnt wel Sanne hahahaha dus hoe groot moet ie dan wel niet zijn in het begin hahaha... Maat je test was omowit? Ze geven geen indrogers?
Leuk ,welke smaak(en heb je erin verwerkt ?? Nmv ,goh mijn boezemvriendin reageerde ook niet zoals ik verwahct had normaal spring je dan iemand om de nek met vreugde maar dat was niet zo.Terwijl ze wel wist van onze wens. De rest is voor later als ik het niet meer kan wegsteken. Lov ,die c indy is te vertrouwen En oja mijn onderbuik heb dus 2 delen buik met dikker te wezen ,3 voldragen zwangerschappen op en af en dan afvallen is mijn onderbuik wat meer hangend dus tot ana de navel staat het bol ,ML zei het gisteravond al van wow maar ik wil ook eerst zeker zijn dat het maar 1 kindje is aangezien de jongste een twin was en erover gedroomd heb. Over dromen gesproken ik heb gedroomd dat ik ons kindje verloren was en het was een jongen zo rond de 15/16 weken brrrrrr vond er maar niks aan
Nimme je hcg was toch niet extree, hoog? Daar zou je het toch ook kunnen zien of je een tweeling krijgt of niet?
Wel blij dat ik niet de enige ben! En ik had er nog niet over nagedacht dat ze wellicht jaloers kon zijn... Nu maar hopen dat anderen wel zo enthousiast reageren als ik hoop! Alleen moet ik nog 2 weken wachten!! Afgesproken dat we het iedereen pas na de echo gaan vertellen. Alleen deze vriendin heb ik het eerder verteld, omdat ik haar de laatste tijd maar weinig zie en het haar wel persoonlijk wilde vertellen.
Ja of zoals ik in het ander topic zei.....misschien bang o dat jij toch wel een andere richting uitgaat? Wij vertellen het niemand deze keer totdat we zeker weten dat alles goed is
nmv balen dat de reactie niet was zoals je gehoopt had. Taart is alweer klaar en de hapjes voor vanavond staan in de oven klaar. Straks lekker gezellig maken met z'n 2en! Genieten van ons 1 maand getrouwd zijn hihi.
Ik wou ook wel zo leuk doen toen wij 1 maand getrouwd waren, maar helaas zat mijn man toen in het buitenland... Dus denk dat ik het maar doe als we een half jaar getrouwd zijn! Geniet ervan!
Dankje wel Dat is wel balen dat dat ie in het buitenland zat. Die van mij zit daar elke dag maar komt wel gelukkig elke dag naar huis Ben benieuwd wat zijn reactie is hihi.
Wat jammer nmv, je hoopt toch altijd dat een ander net zo enthousiast reageert als dat jij zelf bent of reageert als een ander zwanger is. Hopelijk reageert je familie een stuk uitbundiger! Fijne avond wondertjeinmaak! Klinkt alsof het een romantische avond gaat worden Ik doe niets aan valentijn. Had net bedacht dat ik vandaag misschien wel iets lekkers kon gaan maken als toetje ofzo, maar met deze sneeuw heb ik niet echt zin om uit huis te gaan. Ik denk dat mijn vriend ook niks voor valentijn heeft, wij vinden het beiden te commercieel Ik zal zo de lijst eens zoeken en aanpassen.
Neen dat klopt omdat het nog voor mijn NOD was ,was ook zo de vorige keer.We zullen zien wat er aan't groeien is de 25e
#nimme hoorde via via dat die testen via MP goed waren twijfel tussen die en zw en kidsss? hoe gaat het verder met je? Wat gaan jullie eten vanavond? Hier pizza lekker makkelijk
Ik heb voor valentijns een kaart gehad met erop liefde is jij en ik soo cute hihi en een doos vol met chocolade. Voor hem heb ik een hele mooie brief geschreven over wat ik voor hem voel