Hier ook whaaaa men jongere broer heeft zopas zijn vriendin ten huwelijk gevraagd dacht eerst dat hij ging aankondigen dat ze ouders worden en dan schieten die zwangerschapsemoties weer los ..........
Pff geen idee.....hier Mijn rijtje...http://i.imgur.com/lM5wVob.jpg Het is een zeurderig gevoel.....soms gaat het weg. En dan ook weer die melk uit mijn tepels Geen witverlies.....maar dat zijj bij mij nooit tekeken ....heb ik nooit meer last van
leuk die cadeautjes van jullie mannen! @love23: oehw spannend ik kan nou niet echt terug vinden wanneer je kan testen dus vandaar wanneer kan je testen?of klopt die 11 dagen gewoon wat er staat
Ja hahaah dat is ook net mijn probleem.....ik denk dat rond de 25ste mijn nod is, maar als je me vraagt hoeveel dpo ik zit geen idee hahaha
Lov spannend!! Idd omowit was de test en die Cindy stuurt erg snel af! Wat een lieve berichtjes over jullie mannen voor Valentijn! Hier niets, idd te commercieel... Nimme brrrr wat een nare droom! Snel weer vergeten hoor! Ben wel benieuwd naar je buikie! Heb je een foto Sunshine je kunt bv op mijn ticker klikken, er 1tje maken en onde gebruikersinstellingen op je handtekening klikken en daar de code toevoegen. Succes! Hopelijk een bult positieve testen binnenkort! Ik heb weekend, en ga zo slapen. Morgen om 9 uur moet ik op het zh zijn bij de kno arts. Heb een suis in mijn oren, voornamelijk als ik in bed lig, dus even laten checken of er iets aan gedaan kan worden. Trusten!
Ik zie je banner hoor! Je kan eventueel ook zelf je NOD in de lijst aanpassen sunshine Wat leuk dat je jongere broer zijn vriendin ten huwelijk heeft gevraagd Nimme! Binnenkort een leuk feestje dus Spannend Love, hoop dat het een goed teken is! Welterusten allemaal
Goedemorgen allemaal, Ik heb nu geen tijd om alles door te lezen, want moet zo weer richting het werk. Ik kwam wel eventjes spieken en even vertellen dat ik er wat minder ben. Momenteel is het privé even druk en wat omstandigheden, dus daarom ben ik wat minder online. Wel blijf ik stil meelezen Dus ook al zien jullie niks van me, ik ben er vaak nog wel. Tenminste, ik probeer alles bij te houden