WHOEEEEEEEEEEE HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!! GOED ZO !!!! Tot hoeveel was het gezakt ??? VEEL want hoe sneller ,hoe beter è!!!
Ja, ik hoop het. Als ik aan het werk ben en druk ben met dagelijkse dingen gaat het wel. Maar had de afgelopen tijd vakantie en dan ben je er wel heel veel mee bezig! Maar we moeten verstandig zijn, en die reis is natuurlijk ook leuk om mee bezig te zijn.
@lov Jaaaaaaa goed nieuws zeg!!!dus er komt nu eerst ongi of een eisprong? of is dat verschillend per persoon? wat fijn zeg dat een nieuwe start nu snel in zicht komt!!!
Nee eerst wilde ze over 2 weken en nu hebben we 3 weken gepakt dan moey het echt helemaal weg zijn.... Maar ik ga natuurlijk zelf gewoon weer aan de slag voor een ukje als het bloeden helemaal weg is dan gaan we er weer gelijk voor.
Ik druk altijd op gebruikersinstellingen hierboven en daar staan alle onderwerpen waarop ik heb gereageerd. Maar danst heb ik dan wel zo ingesteld dat overal waarop ik reageer gelijk een abbo zit Meiden is het bij jullie ook zo'n piepweer....pfff jeetje...
Dank je......doe gewoon volgende week eens een ovu test en kijk of die al eens op zijn minst lichter is dan
Klopt zo doe ik dat ook.dat bedoelde ik ook ik kijk naar me berichten.haha. Voornamelijk veel regen en bij jou?