Ik teste na 3 uur niet drinken en niet plassen en zelfs duidelijker dan met ochtendurine. Maar jij moet doen wat je wilt wil niet pusherig overkomen
@sanne: hoe oud is jou zoon? Heerlijk dat hij lekker in bed ligt te spelen. Dl doet dat niet, als ze wakker word wil ze graag knuffelen en langzaam wakker worden of gelijk bed uit en staat ze bij het hekje op mij te wachten. Ik lig soms wel in een deuk hoor waar ze zich druk om kan maken. Maar vind het ook wel zielig, er gaat zoveel in dat koppie om. Volgens mij word het soms even teveel.
mijn test was behoorlijk donker de ovutest dus de dag voor + testen (weet je nog e Lov). Zou idd.nog afwachten test maar met de ovutesten door tot je echt wil testen met een wondfootje ik ga even van het net af ,tot later dames!
Brigit mijn zoon is nu 18 maanden (de 27set). Hij is het er nu niet meer mee eens dat hij in bed ligt, haha! Zo er maar uit halen en nog eens proberen. Lijkt me pittig om er 1 in de peuterpubertijd te hebben en de 2de net geboren. Mocht het snel raak zijn dan is zl 2,5 als de jongste geboren gaat worden. Lijkt me best een mooie leeftijd om ertussen te hebben. Vriendin heeft een baby van 10 maanden en is zwanger vd tweede, wat mij er pittig lijkt. En idd alle ontwikkelingen wordt ze soms teveel. Denk nu combinatie van de operatie en het leren lopen en dus ook veel lopend spelen etc wat hem veel energie kost. Lov, aaaaaah wat schattig!!! Echt te lief gewoon,... smelt!! Ennuh... ik zeg ook testen !! Je hebt toch 10 van die dipsticks, dus ach, die ene kan best Wondertje, anders doen jullie tegelijk een ' live' test hihi
Ach ja, moet je zelf weten Kon het proberen toch Blegh... straks werken... en knallende koppijn, plus vervelende dreumes...
heb getest en wit hahahahahaah tja. Maar ik heb nu een licht ongi gevoel....wil niet ongi worden hoor bah!