nu ik zie ook een 2e lijn View attachment 307072 voornamelijk als je hem vergroot de test ,dus eigenlijk moet je hem nog van dichterbij fotgrafferen edit*zie dat je al eentje had gemaakt maar het lijntje zie ik dus........... over 2 dagen moet het duidelijker worden !!!
Nimme, heb je het al verteld, of houden jullie de zwangerschap nog geheim? Lov, kun je de foto misschien van iets dichterbij nemen? misschien het tulpje kiezen van de camera..
Dat tulpje heb ik dus maar zodra ik dichtbij kom stelt de camera niet scherp Heb een Nikon coolpix camera....dacht toen ik m kocht. Fijn een makrofunctie....werkt ie niet goed?
Ik doe altijd dan iets verder weg de foto nemen, zodat hij wel duidelijk is en omdat ik vele pixels heb snij ik de foto eerst bij in paint.. dan heb je gelijk een grote foto hiet staan dus handmatig uitvergroten/bijsnijden met paint of iets dergelijks
Blijf maar lekker posten Lov. hihi. Vind het wel leuk om te zien. Hier hebben we de 2e laptop terug Dus ben 's avonds nog meer aanwezig.
Ik zie het Lov!!! Hier weet de familie ofzo niets en dat zal nog even zo blijven, denk tot na week 8 als het goed mag blijven gaan... HCG was van 54 naar 386 gestegen, ok volgens de dokter. Op 14/02 had ik ongesteld moeten worden dat dit ok is voor de termijn. En toch maak ik me zorgen...stomme ik è!!