Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Nimme die is goed gestegen! Super hoor, lekker gaan genieten.

Ja we hoeven nu niet meer te delen, dus kan hier nog meer zijn dan dat ik al doe haha.

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ach dat is het kl*tegevoel wat omhoog komt van de miskramen kunnen jullie niks aandoen!
    Ff knuffelen met zoontje, kom seffens terug! X

3. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Nimme dat is logisch na miskramen is je gevoel er zeker anders onder. Dikke knuf meid.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zeker nimme is ook moeilijk meid maar volgens je waarde gaat het toch goed meid....daar moet je voor nu gewoon even op vertrouwen.

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dag dames ik denk dat ik het maar op moet geven met zwanger willen worden mijn cyclus is niets veranderd als jaren geleden elke x voor m'n ei word ik ongesteld gister was de ovutest stuk donkerder gewoon na 10 getest maar nog niet positief vandaag geen 2e streep meer en gaan menstrueren ik wens jullie wel heelveel succes met zwanger worden en voor de zwangeren met de Zwangerschap
    Liefs

6. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Sunshine balen meid dat je lichaam niet wil mee werken. Op wat voor manier gaan jullie het nu proberen? Of wil je het er verder niet over hebben.

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik had hier sinds m'n eerste menstruatie al last van mijn vorige huisarts heeft me toen al verteld het is hopen dat het veranderd
    Met de pil zo niet zit het er helaas nooit in dus er is geen andere manier, m'n partner weet het nog niet hij is vanmorgen om 5 uur voor het werk na het buitenland vertrokken voor anderhalve week heel onverwachts hoorden het gister avond pas, ik heb hem nog niet gesproken

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik ben al wel 3 dagen gigantisch misselijk en heel moe maar ik denk niet dat er zo snel wat kan gebeuren na verwijderen van mirena en dan zouden de ovu testen ook duidelijker moeten zijn neem ik aan vandaag was die helemaal wit

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik hoop dat je er snel over kunt maken met je man.
    Dikke knuf voor jou!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nimme hoe vaak ga je die banner nog veranderen hahaah

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Nog niet eens op gevallen hihi, maar elke banner is mooi hoor nimme!

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

Een huisarts weet niet alles. Laat je aub goed onderzoeken door een gynacoloog. Geef het niet gelijk op.ik had ook een huisarts die mij vertelde dat het waarschijnijk heel moeilijk voor mij zou worden om kinderen te krijgen om dat ik hele korte cyclus heb. Ik heb toch echt een meisje rondlopen. Er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha wondertje ben je al zenuwachtig?

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heb mijn banner dan ook maar aangepast naar wanneer mijn temperatuur is omhoog gegaan (eitje weg)ahv.berekeningsites.
    en we zullen zien maandag wat er in me aan't groeien is.

Even bijlezen en bijreageren wat kan een reep chocolade wonderen doen ;):p

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Jullie zijn zo lief schaam me :)
    maar de angst is echt en als ik terug denk aan elke zwangerschap buiten die van de jongste (tweeling) was ik ook telkens een week mis in uiterekenen misschien omdat tussen eisprong en ei weg of innesteling langer over gaat?
    Begon met hcg 150 naar 300 enz...

Moest zelfs direct na het 1e telefoontje de huisarts opnieuw opbellen dacht dat hij zich vergist had met 3186 maar het is echt 386 en hij zo 6-7 weken zwanger is dat toch ok lol (heb een lieve huisarts dat wel).

16. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lov ik ben op het moment eigenlijk niet zenuwachtig. Jullie meer dan mij denk ik ;) haha, nog niets gespot.

17. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh hee, ik had een hele hoop bij te lezen na een dagje werken..

Even reageren op wat ik nog onthouden heb (sorry voor de anderen, leef met iedereen mee, maar het was echt een beetje veel nu)

@sunshine wel balen wat je beschrijft, maar je zit pas een week na verwijderen mirena, dus ik zou het zwanger worden nog niet opgeven en gewoon je lichaam weer even de kans geven om alles te regelen, wanneer je cyclus zo blijft zou ik naa HA/gyn gaan, zoals anderen al zeiden er kan zo veel tegenwoordig..

@wondertje knap hoor dat je kunt wachten, maar wel heel leuk om met je man samen te testen, ben benieuwd of er morgen nieuws is en hopelijk goed nieuws uiteraard. In elk geval al positief dat je vandaag niet ongi bent geworden

@nimme wat fijn dat je hcg zo mooi gestegen is!

@lov op je foto's denk ik ook heeel heel licht iets te zien, spannend hoor!

Hier al de hele dag zeurderig gevoel / krampen in baarmoeder, ook wat rommelige darmen. Ben benieuwd of ongi er aan zit te komen.. Had vanmorgen overleg op t werk en was echt bang dat ongi ineens zou beginnen en ik daar zou zitten haha, daarna gelijk naar toilet gegaan maar nog niets te bekennen.. Is ook zo lang geleden dat ik ongesteld ben geweest, die onzekerheid wanneer t begint vind ik maar niets.. Vroeger begon het geloof ik wel altijd sochtends wat ik me nog herinner.. Nouja we wachten maar weer af wat er verder gebeurt..

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ja wij zijn al positief dat ik nu nog niet ongi ben.

19. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker met jouw stabiele 28 dagen cyclus!

20. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ja daar ben ik wel echt blij mee dat het zo regelmatig is, soms een uitschieter maar bijna nooit!

Deel Deze Pagina