Wondertje nogmaals....2 dagen wachten is toch genoeg??????? Ik snap niet dat je zo lang luisterd...mijn man kon me de boom in hahaha... Maar foto!
@Lov zie ik donderdag een mooie test van jou? Ik hoop het zo! Ga zo offline, nichtje komt shoppen en zij weet van niets (hou ik voorlopig ook zo) dus...... tot donderdagavond dames!!
We hopen het! veel plezier dalijk...heerlijk shoppen hahahaha.. Hier had ik gister weer dat zeurderig gevoel en nu vandaag helemaal niks....! Joehoe!
Hier een foto, hoop dat het lukt zo. Ik zie hier niks op en in het echt een hele lichte. Bekijk bijlage 307158
Fijn datje niks voelt Lov! Hier ook geen klachten, vannacht wel toen last van een trekkerig gevoel als of alles te klein is daarbinnen maar dat is nu weer weg. Ben ook al klaar wakker vanaf half 4.
Ja ben er ook blij mee...dan is er toch wat aan het gebeuren daarbinnen zou je denken. IK ben ook veel wakker s`nachts....
Heb m iets bewerkt en in het negatief gezet....en wondertje ik zie iets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha dankje meid!! Er staat in elkgeval iets. Daar moet ik ook blij mee zijn. Nu hopen dat het goed gaat en zaterdag duidelijk (misschien eerder )
ja eerder eerder eerder eerder..... Ga je nog een andere foto maken in het daglicht..wil m graag duidelijker zien
Als je vanmiddag een foto maakt, klopt het resultaat dan nog wel? Je moet de test natuurlijk binnen 5 minuten aflezen en daarna eigenlijk weg gooien. Ik heb gelezen dat de kans op vals positieve testen groter is als je de test na een paar uur nog af leest...
nou als er al en streep staat droogt deze alleen duidelijker op... Een vals positieve droogt ook alleen maar duidelijker op...die is dan nog net zo vals