de test van gister lijkt toch iets duidelijker te zijn geworden nu zie ik het ook beter. Maar ja zolang n het testen is dat natuurlijk niet echt betrouwbaar.
zo hier weer terug, auto wou niet starten dus ben maar lopend gegaan. Heb niet alles kunnen halen. Bah baal daar nu zo van. Auto moet het gewoon doen. Manlief al een mail gestuurd hopelijk gaat hij er vanavond naar kijken. Lov ik ga ook voor jou duimen! Ik heb nog testen in huis hoor maar ga het nu niet gebruiken. haha
nee haha dat niet eens, uit 99( niet heel oud volgens mij ) normaal deed hij het altijd en zolang hebben we hem nog niet.
zo dacht net dat ik ongi werd, voelde het daar beneden lopen. Was gewoon een hele dikke klodder slijm :S Zat geen spoortje rood/bruin bij.
klinkt.....uhm....vies maar ook goed wondertje hahahahaha Oh nee dat is niet eens zo oud. Vaak met zo`n koud weer begeven de accu`s het maar dat is met oude auto`s?
Ja dat is idd bij oude auto's zo. Toen wij hem kochten hebben we half jaar later een nieuwe accu erin gezet, zit er nu nog geen 3/4 jaar in.
dat hoop ik ook maar manlief heeft er wel verstand van. Die heeft de opleiding daarin gehad. Komt vast goed.