Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Jazeker :D

+1+1+1+1 ;)

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    dan gaan we er voor

:D :D :D :D

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Micchan en Love:$ Vieze praatjes haha!

Succes met terug lezen nmv hihi;) Balen dat je misselijk bent!

Ik wil ook zomer!!! En dan vooral zwanger de zomer in:D Ik wil nu gewoon die stomme eisprong hebben zodat ik ook in spanning mag zitten of het gelukt is of niet. Volgens de pendel moet het wel lukken:p

Ben benieuwd naar de testjes van wondertje en Lov over enkele dagen! Dat jullie maar mooie streepjes mogen hebben meiden:)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief lies!
    Hahaha vieze praat?:p is amders heel gezond hoor om te doen :D

Ik ga denk ik vrijdag...zaterdag testen

5. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lies hoop ook dat je straks lekker zwanger bent.

Hoop dat dit hele clubje zwanger de zomer door mag.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahahaha.. Ik moet goed oefenen. ;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben 2 keer hoogzwanger geweest in de zomer.....zou het nu ook moeten zijn :(
    Maar ergens vindt ik het wel eens fijn om dat niet te zijn, al was ik natuurlijk liever nog zwanger!

Maar nu beval je misschien net voor de winter en mag je lekker binnen in je warme huisje genieten van je baby. Klinkt dat niet heerlijk :D

8. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat klinkt heerlijk lov hihi.

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Lov jaaa heerlijk hihi! Ik ben eind augustus bevallen en de warmte deed mij geen goed,.... Overal vocht, voeten megadik etc... Dus ik zat stiekem ook al te denken en te rekenen dat begin 2014 ideaal zou zijn om te mogen bevallen ;)

Hopelijk is het bij ons allemaal snel raak.... Helaas zegt de eerste zwangerschap niks over de tweede, hopelijk heb ik minder klachten maar ben ik minstens zo snel zwanger ;)

Mama's hoe snel waren jullie zwanger? *of had ik dat al eens gevraagd* (bloos)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bij de meiden gelijk de ronde na de ontrekkingsbloeding. De derde zwschap in ronde 3.

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik ook Lov,... dus misschien toch goede hoop dat het weer snel raak zal zijn...

Ik hoop er gewoon zo op... Vond 1 ronde al lang om te wachten, terwijl ik alsnog verbaasd was dat het zo snel zou gaan.

Had je een voorgevoel Lov? Ik wel.... gokte snel zwanger te zijn, nu weer dat gevoel, ronde 1 of 2 .... maar ja, haha, zie tzt wel of het zo is of niet. Weet dat het naïef klinkt maar ga liever van het positieve uit

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou moet zeggen dat het de keer hiervoor al anders was dan normaal. Lange cyclussen.....geen overduidelijk positief gevoel toen ik zwanger was. Achteraf zag ik dat goed dat ik me vanaf het begin al vreemd en minder overtuigend voelde.

Tja ik,dacht ook nooit een mk te krijgen dus wat betreft voorgevoel....

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hmhm... zegt ook niks een voorgevoel eigenlijk. Maar zo lang die positief is wil ik er best in geloven. Liever zo dan andersom. En mocht het langer duren dan zie ik het tzt wel,.... leef meer met de dag...

Knuff voor jou Lov! Lijkt me heftig een mk te krijgen...

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja vooral geloven in je voorgevoel, hier deed het hier ook gewoon goed zijn werk had het alleen niet in de gaten. Maar begon ook al gelijk een paar dagen na de test te bloeden dus veel tijd had ik niet.

Ja nu denk ik nog wel eens....is het echt gebeurt?
    Ach ja het ligt idg nu achter ons en ik wil graag weer onbezorgd van een zwschap genieten . Het is moeder natuur die zijn werk heeft gedaan.....iets waar wij als mens niks over te zeggen hebben. En ook daar moetem we op vertrouwen ...moeder natuur .....

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Klopt Lov, bijzonder eigenlijk he dat je lichaam het zelf aanvoelt of iets goed zit of niet... Ik had meteen een heel goed gevoel de vorige zwangerschap en daar vertrouwde ik op. Gek idee dat jij meteen het gevoel had dat er iets niet klopte.

We blijven gewoon van het positieve uitgaan...

Zl slaapt nog steeds... daarstraks 1x een speen gegeven toen hij huilde maar hij viel direct weer in slaap. Al vanaf net na enen slaapt hij al, heerlijk na zo n dag als gisteren! Wel jammer aan de ene kant, want om 13 uur heb ik heb opgehaald van het kdv dus echt gezien heb ik hem alleen in de auto en bij het naar bed brengen

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hoi !

Heb nog telefoontje gedaan naar de gynè (had mijn 2 bloedwaarden gekregen)en hij is iemand zoals een computer van gegevens opslaan in zijn hoofd(mijn voorgeschiedenis ed.) .
    Hij zei me dat mijn waarden van schildklier ,andere goed waren ,dat die hcgwaarden zo kunnen verschillen en dat 2 weken na + als je ongesteld bent het geen nu heeft om te komen voor veel te kunnen zien.
    Ik zei hem wel dat ik maandag langskwam met ML mede hij zo'n onregelmatige uren heeft en dat was nog altijd ok.

Ik zei hem ook vorige keren voelde ik zoveel (laatste x twinzwangerschap in't begin)en nu niet veel of zoveel als toen.
    Hij zei me het is je 4e x goed (bij de mk*ging het snel mis)
    en het zal wel loslopen.
    Hij klonk heel blij voor ons :)
    En zolang ik niet bloed ,geen pijn heb ed.zal ik erin moeten geloven ;)

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Fijn te horen Nimme!! * geniet ze! *

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

sanne duim voor u zenne :)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd nimme klinkt goed!
    Nu genieten lieverd...

Ja Sanne op het moment zelf ging het allemaal opeens zo snel dat ik niet de tijd had om te weten hoe ik me voelde. Maar toen ik het net wist was ik anders dan normaal als ik zwanger ben.

20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb dat teruglezen maar snel opgegeven, zag dat het bijna 40 pagina's waren! :$

Deel Deze Pagina