ik weet het (vanmorgen gezien online )maar tegen de tijd dat ik ze hier heb is het niet optijd. duurd 2 dagen via overboeking soms 4 en dan 2 dagen thuis dan is het al maandag bijna.
Ik heb ze net besteld met Paypal zo handig. Maar zal ze wel donderdag krijgen want heb nuet voor 18 uur besteld maar heb ze ook nog niet nodig . Gelijk de bodycreme van Weldeda of hoe schijf je dat besteld....schijnt supergoed voor. Gevoelige eczeemhuidjes te zijn.
Gevonden nimme? Ik ga afsluiten .....morgen weer een dagke dichterbij mijn nod... nu geen krampjes niks...zo spannend.,
JA !!! bedankt dat je zei paypal had ik dat vanmorgen geweten..... ik heb 2 besteld en een doos vitaminen 400 stuks van davitamon compleet ,kom ik wel mee toe denk ik Hopelijk heb ik ze dan vrijdag in huis?!!
Truste Lov Hoe is het met u dames?? Dan wil je wat bestellen en dan staat Paypal niet in de icoontjes, Zouden ze beter wel doen voor de verkoop!
Niet erg lov ,toch bedankt bespaard me een trip morgen want ben moe ,wil niet autorijden als ik moe ben! Wacht op mijn ventje ,zijn gsm staat uit dus die is dadelijk thuis joepieee
ik heb kiploempia gegeten met frietjes en als saus andalouse had zo'n zin en nu kruipt het omhoog. Toast eten? of iets warms?
Ooooh dat klinkt heerlijk Nimme! Ik heb andijvie met aardappels en een speklapje gegeten, was ook lekker, maar ik heb al een tijdje zin in een vette hap hahaha.. Ik denk dat ik inderdaad maar toast ga maken..