Wondertje hoe is het Hier zijn alle krampen en zeurderig gevoel verdwenen....is dat een goed teken of juist minder.....
Net bij het afvegen na het plassen een beetje beige/geel op het wcpapiertje, ja ik kijk iedere keer even.... Gelijk tamponcheck gedaan zag gelukkig alleen geel en beige. Vast van gisteravond omdat we sex hebben gehad. Maar toch wordt ik dan een beetje bang en denk ik dat ik vast ongi ga worden. Zou dat toch wel heel erg jammer vinden
Had ik ook allemaal Lov wat je tot nu toe hebt genoteerd hier Ben aan de pannekoekenbak bezig Waar zit iedereen??
Dus moet me niet gek maken..... hihi De testen van mij zijn onderweg trouwens....nu maar hopen dat ik ze nodig ga hebben.
Fijn Koali! Zo dacht ik gisteren eiwitachtig slijm verlies te hebben Lov, maar dat zal wel sperma zijn geweest. Snap dat je bang bent om ongesteld te worden hoor meid. Ik heb zo'n voorgevoel echter dat het bij jou raak is Ik weet niet wat het betekent dat de krampen enzo weg zijn. De innesteling die nu helemaal klaar is?? Waar blijft mijn ovulatie nou!!?? Ben best bang dat ik geen eisprong zal hebben
Oeh spannend Lov, ik zeg testen Zo,... uitstrijkje laten maken, fijn is anders en nu maar hopen dat ik volgende week donderdag niet gebeld word. Dan bel ik vlg week vrijdag zelf even voor de zekerheid... Spannend hoor... Moeten in elk geval de uitslag afwachten met proberen zwanger te raken. Nu ml ervan overtuigen om erna er voor te gaan en anders de ronde erna... spannend hoor!! Wondertje.... alweer getest?? Koali, op naar de vlg ronde... fijn dat het doorgebroken is!
Ja is ook van de sex denk ik Ja dat hoop ik dat het klaar is met innestelen.....en het ergste is dat ik hetzelfde had bij de jongste toen...maar onzeker zijn we altijd vreselijk Gebruik je geen ovu? Voor de mk vond ik dat altijd onzin en iets wat je pas doet als je langer bezig bent. Maar ik vindt het zo fijn! Ik weet precies waar ik aan toe ben kw cyclus. Ik had ook vaak een laat ei dus nu weet ik waar ik zit.
Hahaha Sanne nee heb niet getest hoor. Altijd spannend hè zo'n uitstrijkje, ik had eens tusse tijds bloedverlies en heb toen ook eentje moeten laten maken. Vond het toch wel eng.
Nee gebruik (nog) geen ovutesten. Ben deze cyclus aan het temperaturen (zie handtekening) en op deze manier hoop ik mijn eisprong te vinden. Weet dat dat dan achteraf is, maar we proberen zo'n beetje om de dag te klussen
http://i.imgur.com/t1v2YG6.jpg meiden zien jullie wat ik zie? Ovutest is donkerder geworden vandaag.....