Jazeker Lov... en ovu test meet ook hcg toch?? zou toch echt zo n stripje erbij doen... Je maakt het wel superspannend zeg!!
Lies ,idd tempen en als je echt wilt met ovutesten. Ik vond het zo makkelijk en handig. Lov ,zie hem donkerder worden! Daarnet een rappelbrief gekregen van het bureau voor de dochter haarogen ,nu ik ben vorige jaar direct naar de oogarts geweest dus ik snap er niets van dat altijd die papierzaken mislopen. Ik heb gebeld en ik doe verder niets meer ben het moe om altijd alles in mijn kop te steken van afspraken overal. geweldig die hormonen ........beware
Hej dames hoe is het met jullie? Heb lekker dagje vrij en m'n man op gezocht ben alleen sinds zondag al zo misselijk,
hier nu zie je het iets duidelijker Zo spannend! Heb geen hcg test gedaan....over 2 dagen doe ik die denk ik ...als de ovu nog donkerder wordt. Maar dit lijkt me toch al een positief teken
Ah okay Nimme, dat wist ik niet Dat je je kunt bedwingen Lov, knap! De man van Wonder heeft gewoon dr laptop afgepikt hihi! Of ze is zo door het dolle heen dat ze de weg kwijt is hier naartoe
nou een goed begin is er sanne toch Nimme is oomk zo begonnen hahahah. Ach we zien het wel. Ja vast hij heeft de laptop afgepakt. Zijn wij zeker schuld omdat ze van ons moet testen hahaha
haha arme wonder Seg misschien stomme vraag maar hoe zouden jullie het aankondigen eens jullie zwanger zijn , de zwangeren hebben jullie het al aangekondigd of hoe denken jullie het te gaan doen ??
@ nimme geen id dan moet ik me ei hebben gehad toen me spiraal verwijderd werd maar me ovulatie testen blijven allemaal heel donker maar nog niet zo donker voor een eisprong dus geen id wel heel licht roze bloed maar net 1x gehad haast niets
hoe zit het nu eigenlijk met jullie? Gaan jullie er nu voor of.....had toch iets gelezen tussendoor? Heb je een foto van je ovutesten?
Ja de volgende dag was er wel weer een streep op de ovutesten te zien dus ik weet niet waarom die maandag wit bleef, maar het ziet er weer goed uit dus, heb ze thuis liggen ben nu in t buitenland